Concerto de Santa Cecilia

O pasado martes 21 de novembro, celebrouse na última sesión da tarde o concerto de Santa Cecilia no que participaron alumnos e alumnas da ESO e de Bacharelato.

Este evento foi organizado por Paula Veiga Sertal, que animou aos participantes así como os acompañou nos recreos de gran parte deste primeiro trimestre de curso, para que os nosos músicos chegaran seguros e coas cancións ben traballadas.

No concerto participaron.

Rui Jeje Vega  (4º ESO B).

Olalla Lomba Otero (2º ESO C) e Giana Valadares Hernández (3ºESO A)

Lucía Castro Blanco (4ºESO B), Joaquín Castellano Domínguez (3ºESO A), Alba Agulla Rodríguez(3º ESO B)  e Natalia Bouzón Otero (3º ESO C)

Unai, Xiana, Anxo (1º Bach A) e Lola Muiños Seoane (2ºESO B).

Estamos ben orgullosos do alumnado que participa, pois non é nada doado interpretar nun escenario diante de gran parte do instituto. Moitas por facer posible este concerto.