Proxecto Polo río vai e vén

O presente ano, o IES de Soutomaior ven de realizar un proxecto chamado "Polo río vai e ven" con parte do alumnado dos grupos de 3ºESO, 4º ESO e 1º de bacharelato.

Collendo o testigo do IES de Ponte Caldelas, que o ano pasado realizara un gran traballo sobre o uso do wolframio galego na Segunda Guerra Mundial, o profesorado implicado decidiu escoller como eixe diste traballo os Muiños de Daión.

Este lugar, tan preto de nós, chama a atención pola súa beleza e pola mala conservación, puidendo ser un lugar de interese para visitas turísticas e motivo de orgullo para todos os habitantes do concello.

@s profesor@s Montse Escudero Fernández, Gabriel Muñiz Alonso, Damián Otero Suárez, Menchu Bussieres Valcarce e Dolores Ferro Diz foron os participantes máis activos sendo coordinados por Antonio Ricón Rodríguez dende o Equipo de Dinamización da Lingua Galega.

Para acceder ao traballo realizado, basta premer na seguinte imaxe.

Dende o centro queremos agradecer especialmente a Mónica Galiñanes, nai dun dos alumnos do centro, que aportou bibliografía que sería esencial para desenvolvemento da páxina web e a Alejandro Búa, que nos ensinou o lugar e entorno con moito entusiasmo e que ven defendendo a correcta conservación dos muiños durante moito tempo.