Convocatoria de axudas para a adquisición de material escolar- Curso 2023-2024

Prazo de solicitude:     do 20/5/2023 a 21/6/2023, incluídos

Forma de presentación:

• Electrónica: utilice esta aplicación e presente solicitude na Sede Electrónica  (inicie premendo no icono de botón na esquina superior dereita da pantalla).

NOTA: na presentación electrónica deberá presentar unha solicitude individual para cada un dos seus fillos.

Procedemento administrativo: ED330B

• Presencial con asistencia da aplicación: cubra os datos nesta aplicación, imprima os Anexos I e II producidos e presenteos no centro (inicie premendo no icono de botón na esquina superior dereita da pantalla na aplicación fondolibros)
  • Presencial manual: utilice os Anexo I e Anexo II da Orde da convocatoria.

Maís información na aplicación fondo libros.

O alumnado que non estea admitido nin coñeza en que centro vai estar escolarizado no curso escolar 2023-2024, deberá presentar a solicitude no centro no que está matriculado no curso 2022-2023.

AnexoTamaño
Convocatoria-DOG.pdf1.16 MB