O IES de Soutomaior recibe a profesores da Universidade de Vigo

O departamento de Tecnoloxía, que mantén contactos cos profesores da facultade de Enxeñaría da Telecomunicación da Universidade de Vigo, organizou dúas charlas para o martes 21 e o xoves 23 de marzo nas que nos explicaron contidos relacionados co seu traballo.

O alumnado de 1º de Bacharelato asistiu á conferencia "Érase unha vez Internet", na que o profesor describiu as características da rede desde os seus orixes ata a actualidade. Tamén aproveitou para orientar ao alumnado contándolle as características das enxeñarías animándoos a estudiar carreiras e ciclos relacionados.

Por outra banda, o alumnado de 2º de bacharelato disfrutou da exposición doutro profesor na que lles advertiu dos riscos que ten o uso do móbil e trasmitiulles varios consellos para evitar ter problemas de que alguén acceda a información persoal contida no noso celular.