Taller de escritura creativa 2ºESO

O alumnado de 2ºESO realizou unha actividade de escritura creativa na metade do 1º trimestre para a materia de Lingua galega e literatura. A proposta consistía en crear instrucións literarias para as rutinas da vida que escollesen: atar os zapatos, lavar a cara... O modelo do que partían era: «Instrucións para subir unha escaleira» de Julio Cortázar.

Despois, a titoría de 2ºESO A engadiu ilustracións relacionadas cos textos e, co título de Instrucións para espertar a imaxinación, presentou o traballo para todo o centro nun mural que se encontra no vestíbulo do IES de Soutomaior. Ademais, propuxeron un pequeno concurso para o alumnado de 1ºESO: Instrucións para perderlle o medo a... O texto gañador foi dun grupo de 1ºA: Instrucións para perderlle o medo... ás arañas.