- ERASMUS+ G. SUPERIOR

programa europeo ERASMUS PLUS

Alumnos de FP de prácticas en empresas europeas co programa Erasmus+

Dous alumnos de Formación Profesional de Grao Superior vanse de Erasmus para iniciar as prácticas de Formación en Centros de Traballo (FCT) en empresas europeas. Alejandro fará prácticas de Saúde Ambiental nunha empresa irlandesa e Jessica fará prácticas de Asistencia á Dirección nunha empresa de Malta.

Este tipo de experiencias de mobilidade son promovidas pola Unión Europea entre os estudantes de Formación Profesional nunha aposta polo desenvolvemento da cidadanía europea e a mellora das competencias persoais e sociais, ademáis das competencias técnicas.

Parabéns e sorte para os dous!

Carta Erasmus de Educación Superior para 2021-2027

Temos unha BOA NOVA EUROPEA: o IES Ricardo Mella obtén a Carta Erasmus de Educación Superior para o periodo 2021-2027. Isto vai permitir que teñamos en todo este periodo actividades de mobilidades de estudantes e de persoal de Educación Superior.

Declaración de Política Erasmus (Erasmus Policy Statement, EPS)

Listaxe provisional de alumnos beneficiarios Erasmus+ curso 2019-2020

Listaxe provisional de alumnos beneficiarios Erasmus+ curso 2019-2020.

Erasmus+

Recordamos a todos/as os/as interesados/as en participar en futuros programas de movilidade internacional (ERASMUS+), que o prazo para poder optar a unha praza este curso e o  seguínteREMATA O PRÓXIMO 17 DE NOVEMBRO.

RESOLUCIÓN PROVISIONAL PROGRAMAS ERASMUS+ CURSO 2017/2018

Dacordo cas bases da convocatoria, procédese a facer pública a lista dos candidatos/as presentadas para participar no presente curso, en mobilidades internacionais ao amparo do programa ERASMUS+, e a puntuación obtida en dito proceso.

A partires da data da publicación desta resolución, dase un prazo de 10 días naturais para que o alumnado candidato que o considere oportuno presente alegacións/reclamación contra a mesma.

Lembrade que este listado corresponde simplemente ás puntuacións, o número de persoas que poderán finalmente participar dependerá do número de plazas asignadas ao IES Ricardo Mella para tal fin.

Criterios de selección para o alumnado candidato a programas de mobilidade ERASMUS+

Xa podedes consultar os criterios de selección que se empregarán para a adxudicación dos programas de mobilidade internacional ERASMUS+ 2017-2018.

Fixádevos ben en cal é a vosa modalidade de entre as tres ofertadas xa que os criterios son distintos: Titulados en Grao Medio, alumnado de Grao Medio e alumnado de Grao Superior.

A EXPERIENCIA DUN ALUMNO ERASMUS+ EN ALEMAÑA

Domingo é un alumno do ciclo superior de Sistemas de Telecomunicación e Informática que o ano pasado decidiu solicitar unha beca Erasmus para ir facer as prácticas do ciclo a Alemaña. Concretamente a Osnabrück, unha cidade do noroeste alemán con máis de 156.000 habitantes e pertencente ao estado federado da Baixa Saxonia.

PERSOAS CANDIDATAS A PARTICIPAR NOS PROGRAMAS DE MOBILIDADE ERASMUS+

LISTAXE DE PERSOAS CANDIDATAS SELECCIONADAS PARA AS DISTINTAS MODALIDADES DE ERASMUS+

ACTAS DA COMISIÓN DE VALORACIÓN DE SOLICITUDES DE MOBILIDADE:

CICLOS MEDIOS PRACTICUM DEPO 2016