- ERASMUS+ G. MEDIO

Convocatoria de bolsas Erasmus+ para alumnos de Ciclos Medios e Básicos de FP (Abril 2021)

Convocadas as bolsas de mobilidades para a realización de prácticas en empresas europeas para alumnos recén titulados de Formación Profesional Básica ou Ciclo Medio.

Acreditación Erasmus para FP (2021-2027)

Temos unha BOA NOVA EUROPEA: o IES Ricardo Mella obtén a Acreditación Erasmus (KA120) para FP garantindo a participación do noso centro no novo programa Erasmus+ 2021-2027. Isto vai permitir que teñamos en todo este periodo actividades de mobilidades de estudantes e de persoal de Formación Profesional de Grao Básico e de Grao Medio.

folleto_ka120.pdf (sepie.es)

Alumnado alemán de Erasmus+ no Ricardo Mella

Alumnado Alemán do BBS AM MUSEUMSDORF(Europaschule – Umweltschule – Sportfreundliche Schule), fai prácticas en Vigo dentro dun programa ERASMUS+ en colaboración co IES RICARDO MELLA (Vigo).

Dende o pasado mes de setembro, 3 alumnos e alumnas alemáns pertencentes ao centro de ensino secundario e profesional BBS am Museumsdorf Cloppenburg (Alemaña) estiveron realizando una estancia formativo no noso centro educativo durante un período aproximado de 2 meses. Dito período abarcou por un lado, a asistencia a clases con noso alumnado do Ciclo Medio de Coidados Auxiliares de Enfermería, e posteriormente unhas prácticas profesionais, propias da súa especialidade no Hospital Vithas Nosa Señora de Fátima, que ven colaborando co o noso centro dende fai anos.

Esta mobilidade acollese dentro dos proxectos ERASMUS+ no que colabora o IES Ricardo Mella, con outras entidades educativas e profesionais a o longo da Unión Europea e, que posibilitan un enriquecemento persoal e profesional dos/as estudantes, axudan a mellorar as súas posibilidades de emprego, e a perfeccionar as competencias lingüísticas, a través dun período formativo de prácticas en empresas estranxeiras.

Criterios de selección para o alumnado candidato a programas de mobilidade ERASMUS+

Xa podedes consultar os criterios de selección que se empregarán para a adxudicación dos programas de mobilidade internacional ERASMUS+ 2019-2020.

Fixádevos ben en cal é a vosa modalidade de entre as tres ofertadas xa que os criterios son distintos: Titulados en Grao Medio, alumnado de Grao Medio e alumnado de Grao Superior.

RESOLUCIÓN PROVISIONAL PROGRAMAS ERASMUS+ CURSO 2017/2018

Dacordo cas bases da convocatoria, procédese a facer pública a lista dos candidatos/as presentadas para participar no presente curso, en mobilidades internacionais ao amparo do programa ERASMUS+, e a puntuación obtida en dito proceso.

A partires da data da publicación desta resolución, dase un prazo de 10 días naturais para que o alumnado candidato que o considere oportuno presente alegacións/reclamación contra a mesma.

Lembrade que este listado corresponde simplemente ás puntuacións, o número de persoas que poderán finalmente participar dependerá do número de plazas asignadas ao IES Ricardo Mella para tal fin.

Xa podedes consultar os criterios de selección que se empregarán para a adxudicación dos programas de mobilidade internacional ERASMUS+ 2017-2018.

Fixádevos ben en cal é a vosa modalidade de entre as tres ofertadas xa que os criterios son distintos: Titulados en Grao Medio, alumnado de Grao Medio e alumnado de Grao Superior.

CURSOS COMPLEMENTARIOS DE IDIOMAS NA EOI DE VIGO

A EOI de Vigo oferta cursos de idiomas no mes de xullo para todos aqueles que poidades estar interesados.

Velaí a información

Esta é a convocatoria

E aquí tes a ficha de inscrición

PROPOSTA DE SELECCIÓN DE ALUMNADO CANDIDATO Á PRIMEIRA MOBILIDADE ERASMUS+ "NEXT STATION: IMPROVING PROFESSIONAL SKILLS IN GALICIA" 2016-2018

Temos xa elaborada a proposta de selección de persoas candidatas á mobilidade Erasmus+ para FCT no período marzo-xuño 2017, dentro do programa "Next Station: Improving Professional Skills in Galicia" 2016-2018.

Velaí ós elixidos:

NOME E APELIDOS CICLO FORMATIVO PAÍS DE DESTINO
THAYRAN EDUARDO IZENIO GOMES DOS SANTOS CICLO MEDIO DE XESTIÓN ADMINISTRATIVA PORTUGAL
BERNARDO BENJAMÍN IGLESIAS CICLO MEDIO DE INSTALACIÓNS DE TELECOMUNICACIÓNS REINO UNIDO
ARTAI LÓPEZ CARRERA CICLO MEDIO DE XESTIÓN ADMINISTRATIVA ITALIA

Parabéns para todos eles, e desexamos que a experiencia lles resulte frutífera no ámbito persoal e académico.

Ánimo para o resto do alumnado, as oportunidades están aí fóra, agardando por vós!!