- ERASMUS+ G. MEDIO

VET Study Plans

Convocatoria de mobilidades Erasmus+ para alumnado de Ciclos Básicos e Medios de FP

Convocadas as bolsas de mobilidades ERASMUS+ para a realización de prácticas para facer a FCT total ou parcialmente en empresas estranxeiras para alumnado de Ciclos Básicos e Medios de FP. En caso de vacantes tamén poderán facerse mobilidades para alumnado recén titulado, sempre que fose seleccionado antes de desvincularse do centro educativo.

Estas mobilidades consisten nunha estadía formativa desde un mínimo de 2 semanas ata un máximo de 81 días de duración nunha empresa estranxeira durante o presente curso académico 2023-24.

O prazo de presentación de solicitudes remata o 11 de outubro inclusive.

Presentación informativa

El proyecto KA121-VET está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta publicación es responsabilidad exclusiva del IES Ricardo Mella y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.

Cartel coas mobilidades Erasmus+ realizadas durante o curso 2022-23

O curso académico 22-23 realizáronse mobilidades de alumnado e de profesorado de FP a diversos países da Unión Europea dentro do programa Erasmus+

Alumnos recén titulados de FP de Grao Medio de prácticas co programa Erasmus+

Dous alumnos de Formación Profesional de Grao Medio vanse de Erasmus para iniciar unhas prácticas como recén titulados de Coidados Auxiliares de Enfermería. Martín fará prácticas en Italia e Begoña fará prácticas en Portugal.

Este tipo de experiencias de mobilidade son promovidas pola Unión Europea entre os estudantes de Formación Profesional nunha aposta polo desenvolvemento da cidadanía europea e a mellora das competencias persoais e sociais, ademáis das competencias técnicas.

Parabéns e sorte para os dous!

Estas mobilidades consisten nunha estadía formativa desde un mínimo de 2 semanas ata un máximo de 81 días de duración nunha empresa estranxeira durante o presente curso académico 2022-23.

O prazo de presentación de solicitudes remata o 15 de outubro inclusive.