« Mércores Febreiro 13, 2019 »
Mér

Do sábado 9 ao sábado 16, viaxe a Andorra. Unha parte do alumnado de 4º de ESO e 1º de Bacharelato.

De 9.35h a 18.00h, un pequeno grupo de 4º de ESO, asistirá á Olimpíada Xeolóxica na facultade de Bioloxía.

De 08.20h a 14.30h o alumnado de bacharelato visitará a USC e algúns centros de ciclos superiores. Departamento de Orientación.

De 09.00h a 13.45h, ruta do IES aos Castros. Proxecto dos roteiros. Saída de 2º de ESO e ciclo. Acompáñanos a asociación DisCamino.

Esta mañá o alumnado de Bacharelato visitou a USC e algúns dos ciclos que se ofrecen en Santiago. Antes pararon tamén en Noia, no IES Campo de San Alberto. Unha das actividades organizadas polo departamento de Orientación que pretenden abrir horizontes de formación.

Start: 13/02/2019 20:52

12 alumnos de bioloxía e xeoloxía de 4°ESO participaron na X Olimpíada de Xeoloxía en Santiago. A experiencia foi moi boa, tanto que queren repetir para o ano que vén!

Hoxe agasallounos o sol! Non só polo día tan fermoso, senón porque a ruta dos Castros foi unha expeciencia ben fermosa Sorriso Bravo polo ciclo, polo alumnado de 2º de ESO, e mil grazas a DISCAMINO!!!! A vila, a Atalaia, Fonforrón, a Arnela, as praias, o Castro... foron hoxe a aula. Un espazo de aprendizaxe, de convivencia, de valores! SonCine montará un vídeo, xa veredes como loce o sol! Logo virán proxectiños que enriquezan a saída!