2º Curso

23/03/2024 23:16

XORNADAS DE COCIÑA CORRESPONSABLE

23/03/2024 22:55

Os días 21-22 de marzo, o alumnado de 2º da ESO asitiu a uns talleres de cociña corresponsable no Viveiro de Empresas, ao eido do 8 Marzo. Alí puideron amasar e estirar a masa E preparar unhas exquisitas pizzas, que despois degustaron antes de volver ao instituto.

Máis fotos AQUÍ

EXCURSIÓN Á ILLA DE ONS DO ALUMNADO DE 2º DE ESO

15/05/2019

Tiñan que ir a semana pasada pero o temporal fixo que aprazásemos a saída. E foi bo! Tan bo que o luns e o martes o alumnado de 2º de ESO tivo uns días estupendos para visitar a illa de Ons! Cos científicos de Arenaria Coordinación, cos que levan facendo obradoiros no programa Con-Ciencia, tiveron o privilexio de coñecer este espazo protexido do Parque Nacional das Illas Atlánticas.

Como quen di, tiveron a illa case para eles sós! Ata falaron con Chefa, unha das mulleres que leva máis tempo vivindo na illa.

Unha vez máis: natureza, patrimonio e convivencia! Conciencia da necesidade de comprometerse coa Sostibilidade.