Orientación

DEPORTE INCLUSIVO

10/05/2024 15:49

A través dunha serie de deportes que se programan para levar a cabo co alumnado de ESO, as persoas con discapacidade, xunto coas persoas profesionais de Misela, organizan actividades para practicar deportes inclusivos (badminton, baloncesto, tiros a portería e circuitos de psicomotricidade). Esta semana, acudiron ao noso IES e compartiron esta experiencia co noso alumnado de 2º de ESO.

Con esta actividade, trátase de favorecer a inclusión a través da práctica deportiva que contribúe a que o alumnado participante comprenda que as diferenzas son unha parte da vida.

OBRADOIRO DE BENESTAR EMOCIONAL

25/04/2024 18:39

O 25 de abril, o alumnado de 1º de Bacharelato, participou nun obradoiro de BENESTAR EMOCIONAL impartido por QUÉROTE+, onde se falou de todo o relacionado coa xestión emocional.

OBRADOIRO IGUALDADE

24/04/2024 12:56

Durante a mañá do 24 de Abril, o alumnado de 3º de ESO asistiu a uns Obradoiros onde se traballou todo o referido á igualdade de xénero.

QUE NON TE LÍEN, TI ELIXES

16/04/2024 09:18

Ante a necesidade de abordar unha educación sen estereotipos de xénero, a Consellería de Educación e a de Promoción do Emprego e Igualdade, creou o programa formativo “Que non te líen, ti elixes” para tratar de eliminar a baixa representación feminina nos sectores laborais da construción, a madeira, o TIC, o metal e o mar de Galicia. Todos eles sectores con dificultades para alcanzar a igualdade laboral entre mulleres e homes.

Deste xeito, durante a mañá do martes 16 de abril, o noso alumnado de 3º e 4º de ESO puido asistir a esta charla no Salón de Actos.

UNITOUR

20/12/2023 15:04

Este mércores 20 de decembro, o alumnado de 2º de bacharelato foi a unha visita ao Salón UNITOUR en Coruña onde recibiron  información sobre as diferentes ofertas formativas de graos universitarios.

Coñecendo a USC

05/02/2020

Alumnos de 1º e 2º de Bacharelato estiveron onte coñecendo algunhas das facultades da Universidade de Santiago de Compostela. Esta visita que se realiza todos os anos, serve para despertar neles a curiosidade por estudar, despois do Bacharelato, un grado universitario.

OBRADOIROS DE IGUALDADE

12/11/2019

Os Servizos Sociais do Concello do Porto do Son realizaron outro ano máis obradoiros sobre igualdade a nenas e nenos de 4ºESO e 2ºESO PMAR. Nestos obradoiros, danlle a coñecer aos nosos alumnos aspectos relacionados sobre a desigualdade de xénero existente aínda a día de hoxe como os micromachismos, e pautas para que intenten buscar unha sociedade máis xusta.

Acollida a nais e pais do alumnado de 1º ESO 2019-2020

CHARLAS DO PLAN DIRECTOR PARA O ALUMNADO DA ESO

16/05/2019

Esta semana o alumnado da ESO participou no "Plan Director para a convivencia e a mellora da seguridade nos centros educativos e nos seus contornos", da Consellería de Educación. Asistiu ás charlas sobre uso de novas tecnoloxías, drogas e alcohol, impartidas por persoas expertas das Forzas e Corpos de Seguridade do Estado. Somos conscientes da necesidade de que o alumnado se forme o máis posible de cara ao seu desenvolvemento integral como persoas responsables tanto consigo mesmo como coa comunidade da que forman parte.

DÍA MUNDIAL DE CONCIENCIACIÓN SOBRE O AUTISMO

01/04/2019

Mañá, 2 de abril, é o Día Mundial de Concienciación sobre o Autismo. O Departamento de Orientación e o grupo de Correspondentes Xuvenís, "as nosas anteas informativas",  sumáronse á campaña  de sensibilización  do colectivo de persoas con autismo e as súas familias, participando activamente nas diferentes actividades propostas.

Destacamos especialmente a implicación de todo o profesorado e o alumnado do IES  que, baixo o lema elixido I ♾Autismo, participou compartindo un mix de infinitos xestos fotografados e recollidos nun  mural; así mesmo, dun xeito simbólico, as portas de entrada ao recinto están decoradas dun azul intenso, coa finalidade de visibilizar o noso compromiso coa inclusión e integración.

IES PORTO DO SON, I ♾Autismo.... infinito compartido por toda a comunidade educativa. Parabéns!!!!!

Este é o portal da Campaña, lede, informádevos!