UNITOUR

20/12/2023 15:04

Este mércores 20 de decembro, o alumnado de 2º de bacharelato foi a unha visita ao Salón UNITOUR en Coruña onde recibiron  información sobre as diferentes ofertas formativas de graos universitarios.

Coñecendo a USC

05/02/2020

Alumnos de 1º e 2º de Bacharelato estiveron onte coñecendo algunhas das facultades da Universidade de Santiago de Compostela. Esta visita que se realiza todos os anos, serve para despertar neles a curiosidade por estudar, despois do Bacharelato, un grado universitario.

OBRADOIROS DE IGUALDADE

12/11/2019

Os Servizos Sociais do Concello do Porto do Son realizaron outro ano máis obradoiros sobre igualdade a nenas e nenos de 4ºESO e 2ºESO PMAR. Nestos obradoiros, danlle a coñecer aos nosos alumnos aspectos relacionados sobre a desigualdade de xénero existente aínda a día de hoxe como os micromachismos, e pautas para que intenten buscar unha sociedade máis xusta.

Acollida a nais e pais do alumnado de 1º ESO 2019-2020

CHARLAS DO PLAN DIRECTOR PARA O ALUMNADO DA ESO

16/05/2019

Esta semana o alumnado da ESO participou no "Plan Director para a convivencia e a mellora da seguridade nos centros educativos e nos seus contornos", da Consellería de Educación. Asistiu ás charlas sobre uso de novas tecnoloxías, drogas e alcohol, impartidas por persoas expertas das Forzas e Corpos de Seguridade do Estado. Somos conscientes da necesidade de que o alumnado se forme o máis posible de cara ao seu desenvolvemento integral como persoas responsables tanto consigo mesmo como coa comunidade da que forman parte.

DÍA MUNDIAL DE CONCIENCIACIÓN SOBRE O AUTISMO

01/04/2019

Mañá, 2 de abril, é o Día Mundial de Concienciación sobre o Autismo. O Departamento de Orientación e o grupo de Correspondentes Xuvenís, "as nosas anteas informativas",  sumáronse á campaña  de sensibilización  do colectivo de persoas con autismo e as súas familias, participando activamente nas diferentes actividades propostas.

Destacamos especialmente a implicación de todo o profesorado e o alumnado do IES  que, baixo o lema elixido I ♾Autismo, participou compartindo un mix de infinitos xestos fotografados e recollidos nun  mural; así mesmo, dun xeito simbólico, as portas de entrada ao recinto están decoradas dun azul intenso, coa finalidade de visibilizar o noso compromiso coa inclusión e integración.

IES PORTO DO SON, I ♾Autismo.... infinito compartido por toda a comunidade educativa. Parabéns!!!!!

Este é o portal da Campaña, lede, informádevos!

VISITANDO A USC E OS CICLOS SUPERIORES (2018-19)

13/02/2019

Esta mañá o alumnado de Bacharelato visitou a USC e algúns dos ciclos que se ofrecen en Santiago. Antes pararon tamén en Noia, no IES Campo de San Alberto. Unha das actividades organizadas polo departamento de Orientación que pretenden abrir horizontes de formación.

O PROFESOR SUSO MONTERO FÁLANOS DA AULA MENTOR

23/11/2018

O profesor Suso Montero, docente do IES Campo de S. Alberto e administrador da Aula mentor de Noia, impartiu onte unha charla sobre  Aula Mentor ao alumnado do ciclo formativo Condución de Actividades Físco- Deportivas no Medio Natural.

Entre outros temas  explicou  como acceder a esa formación on-line, a oferta formativa clasificada por familias profesionais, centrándose nos que tiñan máis relación co perfil do alumnado destes estudos, o certificado ofical que  expide o Minsiterio de Educación e a Xunta de Galicia, o proceso de matriculación, o horario da aula e os datos de contacto no IES Campo de San Alberto.

Tamén se referiu aos cursos para profesorado recoñecidos pola Xunta a nivel de méritos (concursos de traslados, trienios, etc). Rematou, animando aos alumnos e alumnas a que complementaran a súa formación con estas ensinanzas non regradas.

"CONTAMOS TODAS", CON TROPA DE TRAPO

23/11/2018

CONTAMOS TODAS é unha das actividades promovidas polo Fondo Galego de Cooperación que desenvolvemos no centro nesta semana no marco do Día Internacional contra a Violencia de Xénero en colaboración coa colaboración das áreas de Educación e Xuventude do Concello. O luns o alumnado de 1º de bacharelato asistiu a unha charla-debate con Pilar Díaz e Noemí Pedrós do Centro de Recuperación Integral de mulleres. Onte remataron os obradoiros de 3º ESO de Renacer, o alumnado de 4º de ESO, tivo moito que "contar" e "reflexionar con Tropa de Trapo.

Marta e Brais volveron ao centro. Cando veñen, tráennos as palabras, os contos, as miradas. E os seus silencios, que abren tempos para imaxinar. Imaxinar as avoas de Torneiro a termar dun soño, alí, no campo da escola unitaria baleira das voces dos nenos e as nenas, ollando para unha fileira de bicletas. Ou a Leymah Roberta Gbwee liderando un grupo de mulleres liberarianas que loitando, de forma non violenta, ata conseguir sentar os señores da guera na mesa dos acordos pola paz. Polos esforzos dese berro feminista Ellen Johson Sirlea acabaría sendo a presidenta de Liberia e a primeira muller presidenta en África. Recibiron o Premio Nobel da Paz no 2011

Os nosos mozos e mozas, e tamén os da asociación Ámbar que onte nos acompañaron, pensaron, falaron, discutiron sobre micro e macro machismos, sobre as formas de violencia contra a muller. Repensaron o mundo no que viven. Seguro que han de melloralo.

Alí, dende a parede do salón, unha muller espida observa e sorrí.

RECIBINDO O ALUMNADO DE 1º DE ESO DO CURSO 2018-19

02/06/2018

Onte, dentro do plan de acollida, recibimos o que será o noso alumnado de 1º de ESO no curso 2018-19. Alégranos ver esas caras novas achegarse coa incertidume e a ilusión dunha nova etapa. Mostrámoslles o centro e, na biblio, o alumnado de 1º de ESO encargouse de contarlles as actividades nas que poderán participar!