« Venres Xaneiro 18, 2019 »
Ven

Presentamos o novo grupo de Correspondentes XuvenÍs, dez alumnos e alumnas que, durante o curso escolar, divulgarán información relativa ás diferentes actividades, concursos e proxectos de interese persoal e académico- profesional para o alumnado e a comunidade educativa en xeral. Son as nosas "antenas informativas"!

Enmárcase no Plan Proxecta e está promovido pola Dirección Xeral de Xuventude e Voluntariado, o Departamento de Orientación e a Oficina Municipal de Información Xuvenil (OMIX).

Algúns formaban parte deste grupo de voluntariado xa en cursos anteriores; outros incorporáronse este curso. Esta fin de semana asistirán ao Encontro de Correspondentes Xuvenís 2018-19.

De seguro van disfrutar e aprender da experiencia!!

Aquí están, diante do punto de información que manterán actualizado.

Grazas!!!! É un luxo poder contar cun equipo coma o voso!

Start: 18/01/2019 11:26

De a 11:10 a 14:00h , o alumnado clasificado na proba de Xogade do xoves 17, participará na proba intercomarcal no Loreto.