« Martes Maio 02, 2017 »
Start: 02/05/2017 19:36

O sábado 29 de abril o alumnado do noso centro que se clasificou para o Campionato Galego Escolar de Orientación desprazouse ao Campus de Elviña-Unversidade (A Coruña). Todos eles deixaron representaron con éxito o IES de Porto do Son e Eloi Serantes de 2º de ESO, conseguiu o 3º posto!!!

Start: 02/05/2017 20:19

Do xoves 27 de abril ao 2 de maio,unha parte do alumnado de 3º e 4º de ESO e 1º de Bacharelato, xunto cun grupo de mozos e mozas do IES do Virxe do Mar, realizou unha viaxe á Toscana organizada polo departamento de Relixión. Milán, Venecia, un paseo en vaporeto, a praza de San Marcos, Florencia, a praza de Miguelanxo, o Duomo, a Galería dos Uffici, a Galería da Academia, a praza do Campo, Siena, San Gigminiano, o museo de Leonardo en Vinci, Pisa... Que máis se pode pedir!!! Días intensos para mergullarse na arte! Han de lembrar con pracer esta inmersión na cultura italiana!