Francés

Departamento de Francés

Taller de contacontos: "Conte avec moi"

O pasado xoves, 29 de febreiro, o noso alumnado de francés participou na actividade "Conte avec moi", na que puideron gozar e participar das narracións dos contos africanos de Samuel Mountoumnjou.

Seguridade viaria en francés (La securité routière)

O alumnado de 2º ESO de francés (segunda lingua estranxeira) quere concienciar sobre a importancia da seguridade viaria, xa sexa como condutor, motorista, ciclista ou peón. É por iso que, usando toda a súa creatividade e orixinalidade, sentíronse publicistas por un día e crearon estes carteis sobre "securité routiêre" para chamar a nosa atención.

La Francophonie

O departamento de francés organizou un concurso de colaxes para o alumnado de 1º de ESO sobre o tema de “La Francophonie". Os alumnos e as alumnas realizaron traballos creativos sobre as cidades que forman parte da francofonía e aprenderon así que o francés está presente nos cinco continentes e conta con máis de 300 millóns de falantes.

As gañadoras foron Ahinara Domínguez Franco de 1º A e Anxa Ucha García de 1º B polos seus colaxes sobre Lausanne e Paris respectivamente.

Parabéns a todos e todas polo esforzo!

La Francophonie 23/24

Profesorado do Departamento de Francés - Curso 2023/2024

Beatriz Freijido Vázquez (Xefa do Departamento)

Titotrías: xoves de 12h45 a 13h35