Administración Empresas

Ciclo Administración

Programacións Departamento Administración e Xestión Curso 2024-25

A continuación poden consultar as programacións dependentes do departamento da familia profesional de Administración e Xestión para o curso 2024-25. Nas mesmas se poden consultar os criterios de cualificación.

As programacións se poden atopar organizadas por curso na seguinte orde:

• 1º Ciclo Básico en Servizos Administrativos
  • 1º Ciclo Medio en Xestión Administrativa
  • 1º Ciclo Superior en Administración e Finanzas
  • 2º Ciclo Superior en Administración e Finazas.

Nota: Programacións pendentes de subir:

- Preparación de Pedidos e Venda de Produtos (2º CBSAD)

- Comunicación e Atención á Clientela (1º CSAF)

Profesorado Departamento Adminstración e Xestión - Curso 2024-25

A relación de profesorado que impartirá módulos profesionais no instituto neste curso 2024-25 pertencente ao departamento de Administrativo son os seguintes:

Horarios Curso 2024/25 Ciclos Administración e Xestión

Nos arquivos adxuntos se poden consultar os horarios dos Ciclos do departamento de Administración e Xestión.

• 1º Ciclo Básico en Servizos Administrativos
  • 2º Ciclo Básico en Servizos Administrativos
  • 1º Ciclo Medio en Xestión Administrativa.
  • 2º Ciclo Medio en Xestión Administrativa.
  • 1º Ciclo Superior en Administración e Finanzas.
  • 2º Ciclo Superior en Administración e Finanzas.

Libros de Texto Curso 2024/25 - Módulos Técnicos Ciclos Administración e Xestión

A continuación poden consultar os libros de texto xa decididos para o curso 2024/25 para os ciclos formativos de Administración e Xestión.

Nos primeiros días de clase se poden engadir algúns libros á esta listaxe, do cal dará información o profesorado responsable de cada módulo.

Horarios Exposición Proxectos Módulo Profesional en Administración e Finanzas

No documento que se achega poden consultar os horarios das exposicións do módulo profesional de "Proxecto en Administración e Finanzas".

Horario Exames de Recuperación de Xuño

A continuación poden consultar os horarios dos exames de recuperación de xuño de 2024. No mesmo poderán atopar os horarios de

• 1º Ciclo Básico en Servizos Administrativos (Exames Extraordinarios)
  • 1º Ciclo Medio en Xestión Administrativa
  • 1º Ciclo Superior en Administración e Finanzas
  • 2º Ciclo Superior en Administración e Finanzas.

Do mesmo xeito informamos que do día 05 de xuño ao 12 do mesmo mes se desenvolverán as clases de recuperación do alumnado de 1º de Ciclo Medio en Xestión Administrativa e 1º de Ciclo Superior en Administración e finanzas.

Horarios 3º Trimestre - 2º Cursos Ciclos Básicos, Medios e Superiores

Nos documentos adxuntos poden consultar os horarios dos segundos cursos para o último trimestre para aquel alumnado que non accedeu á FCT. Poden atopar información dos seguintes niveis:

• 2º Ciclo Superior en Administración e Finanzas

Exames de Recuperación Previos á FCT - 2º Cursos Familia Administracion e Xestión

A continuación poden consultar os horarios dos exames de recuperación previos ao acceso ao Módulo de Formación en Centros de Traballo, dos ciclos da familia profesional de Administración e Xestión, isto é:

• 2º Ciclo Superior en Administración e Finanzas

Plan de Recuperación de Pendentes Curso 2023/24

Nos arquivos que se achegan poden consultar o procedemento de recuperación de módulos pendentes do departamento de administrativo para o curso 2023-24

Programacións 2º CS Administración e Finanzas

Nos arquivos que se achegan poden atopar as programacións dos módulos profesionais do 2º do Ciclo Superior en Administración e Finanzas.