CONTACONTOS EN FRANCÉS: "AFRIQUE CONTÉE"

Samuel Mountoumnjou, profesor e mediador intercultural, estivo de xira por Galicia na súa faceta de contacontos por segundo ano consecutivo. E tamén pasou polo noso centro educativo para deleitar ao alumnado de francés coas historias tradicionais africanas que el recibíu dos seus maiores. E por suposto a lingua utilizada foi o francés porque como xa sabemos, esta é a lingua oficial ou lingua de uso en moitos paises do mundo e sobre todo do continente africano.

Estes contos transmiten a sabiduría acumulada de xeración en xeración e que constitúen parte do valioso patrimonio inmaterial do pobo camerunés. Nesta ocasión os temas tratados nos contos foron a ingratitude, a astucia, a confianza en si mesmo ou as consecuencias da mentira. Os protagonistas son ás veces humanos e outras veces animais como crocodilos, avestruces, lebres ou monos.

Velaí unhas imaxes do alumnado que asistíu ás sesións de contacontos adaptados de 1ºESO a 2º Bacharelato.

(Para ampliar as imaxes, fai clic nelas)