O SAMAÍN VOLVEU A CARRIL

Todos os anos polo Samaín, a axenda do instituto está cargada de actividades destinadas a coñecer mellor e a disfrutar esta festa tradicional tanto de Galiza como doutros países celtas.

Tivemos coma sempre unha exposición de cabazas decoradas polo alumnado que puidemos admirar durante toda esta semana no primeiro andar.

Ademáis, como sabemos que ao alumnado de 1ºESO gustalle moito pasar medo o martes 29 asistiron á escenificación de “Romeiros do Alén, lendas de morte” rodeados dun ambiente de misterio na nosa biblioteca, Bibliomalveiras. Podes escoitar aquí algunha desas historias.

E para que souberan máis sobre a festa dos mortos, o mércores, Ramón Brea, coordinador do equipo de Dinamización, presentoulles un audiovisual titulado “A festa do Samaín”.

Pola súa banda o alumnado de 4ºESO ampliou coñecementos sobre esta festa dende unha perspectiva internacional grazas ao audiovisual titulado “Halloween nos EE.UU”.

VER GALERÍA DE FOTOS