MARCAPÁXINAS "XELA ARIAS". PROXECTO ETWINNING

Con motivo do Día das Letras Galegas realizouse unha exposición con marcapáxinas elaborados polo alumnado de FP Básica e 1º de CM nos módulos “Ofimática e Arquivamento de documentos”, “Operacións auxiliares para a configuración e a explotación” e  “Aplicacións Ofimáticas”.

Este alumnado participou no 11º Concurso Europeo de Marcapáxinas, o cal está enmarcado dentro do proxecto eTwinning “Letras Galegas 2021- Xela Arias. O obxectivo deste proxecto é difundir a lingua e literatura galega traballando nun proxecto colaborativo a nivel europeo e nesta edición participaron centros de España e Portugal.

O xurado do concurso concedeu un accésit ao marcapáxinas da alumna de 1º FP Básica, Érica Fernández García.