CENTRO SUPERIOR DE HOSTELERÍA DE GALICIA

Se nos queren coñecer en detalle facemos xornadas de portas abertas on line tanto personalizadas coma a grupos e colexios. Para iso só teñen que enviar un correo electrónico a info@cshg.es para pechar unha cita, chamar ao 981 54 25 19 ou enviar un WhatsApp ao 689 188 437.

Para máis información prema no enlace.

Recordarche tamén que estamos en proceso de convertir a titulación de Diploma Superior de Xestión Hoteleira en grao e en xullo sairá a convocatoria de axudas ao estudo que cubren entre un 50 e 80% da matrícula, ademáis das exencións por familia numerosa e matrícula de honra.

PROBAS DE ACCESO A CICLOS FORMATIVOS DE GRADO MEDIO E SUPERIOR 2021

O prazo de inscripción para as probas de grao superior comeza o 18 de febreiro e remata o 3 de marzo.

O prazo de inscripción para as probas de grao medio comeza o 15 de marzo e remata o 26 de marzo.

Para máis información preme no link:

PROBAS DE ACCESO

CONVOCATORIA "UNI DREAM"-FUNDACIÓN ENDESA

UNIDREAM son becas de preparación para estudar nas Universidades de Estados Unidos, Inglaterra, Irlanda ou Escocia. As devanditas becas son financiadas pola Fundación ENDES, están destinadas a estudantes de 4º ESO e 1º BAC

Se queredes saber máis premede no seguinte link.

CURSO 2020-2021

Dámosvos a benvida e este curso 2020/2021

No seguinte enlace atoparedes toda a información necesaria sobre normas básicas, horario de atención, ás familias, de todo o profesorado, organigrama do Centro, composición dos distintos Departamentos, órganos colexiados,.....

Esperando que vos sexa de utilidade, quedamos á vosa disposición para o que precisedes.

Preme nesta imaxe

VOLVAMOS AO INSTITUTO CON SENTIDIÑO

Para saber máis  da volta ao instituto co COVID 19 preme na ligazón

PRAZAS EN RESIDENCIAS ESTUDOS NON UNIVERSITARIOS

Orde do 29 de maio de 2020. DOG nº 111 do 9/6/2020. Convocatoria de prazas de residencias escolares para estudos postobrigatorios non universitarios.

INFORMACIÓN PARA O ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN A 1º ESO

Dada a situación tan especial deste fin de curso non podemos facer a acollida presencial do alumnado de primaria. Polo tanto témonos que valer de transmitirvos a información e a nosa benvida dun xeito virtual, para elo elaboramos un vídeo e tamén un caderniño cos datos que non parecen máis relevantes e necesarios para que podades facer a matrícula. De todas formas se tedes algunha inquedanza ou dúbida estamos á vosa enteira disposición para o que precisedes.

PREME NAS IMAXES PARA VER O SEU CONTIDO

AXUDA NO BENESTAR EMOCIONAL

PREME NA IMAXE

Acompañamento no coidado do Benestar Emocional na Comunidade Educativa: Aumentando a nosa Resiliencia