Skip to Content

Somos Miraflores

Avda Miguel Hernández, 8. 15173- Oleiros (A Coruña).

Tno: 881 880 845. e-mail: ies.miraflores@edu.xunta.es

PRESENTACIÓNS ÁS FAMILIAS

Durante o luns, 30 de setembro, martes 1 e mércores 2 de outubro terán lugar as reunións entre as familias e os/as titores/as dos/as seus/súas fillos/as co fin de coñecerse e de que vos poidan informar sobre a organización deste curso académico. A reunión terá lugar na aula correspondente a cada titoría, só poderá acudir un/ha responsable por alumno/a e o día e hora será a seguinte:

LUNS, 30 DE SETEMBRO

19:00 – 1º ESO A, 2º ESO A e 1º ESO D

19:20 – 1º ESO B e 2º ESO B

19:40 – 1º ESO C e 2º ESO C

20:00 – 2º ESO D

MARTES, 1 DE OUTUBRO

19:00 – 3º ESO A e 4º ESO A

19:20 – 3º ESO B (3º PDC) e 4º ESO B (4º PDC)

19:40 – 3º ESO C e 4º ESO C

20:00 – 3º ESO D e 4º ESO D

MÉRCORES, 2 DE OUTUBRO

19:00 – 1º BACH A E 2º BACH A

19:20 – 1º BACH B, 2º BACH B

19:40 – 1º BACH C E 2º BACH C

20:00 – 1º BACH D

FONDOLIBROS

Todas aquelas familias que non recolleron os libros e o vale de material durante os días marcados no mes de xullo poderano facer o día 3 de setembro en horario de 9:00 a 14:00.

TRANSPORTE ESCOLAR

Todo o alumnado da ESO solicitante de transporte escolar está admitido como usuario.

Nos primeiros días de setembro, será publicada a listaxe do alumnado de bacharelato que, de maneira excepcional, poderá facer uso deste servizo xa que a utilización destas prazas será en precario. Estes usuarios poden decaer do seu dereito se cambian as circunstancias que as xustifican ou se é preciso asignalas a outras persoas cun dereito preferente.

 

FONDOLIBROS

A listaxe provisional de admitidos/as e excluídos/as na participación no fondo solidario de libros será publicada o 12 de xullo. Disporánse de 2 días de reclamación (15 e 16 de xullo).

A listaxe definitiva de admitidos/as e excluídos/as na participación no fondo solidario de libros será publicada o 17 de xullo.

Para consultar esta listaxe deberá acudir ao taboleiro de anuncios do instituto ou ben acceder por vía electrónica a través da aplicación FondoLibros empregando a Chave 365 ou o certificado dixital da Fábrica Nacional de Moeda e Timbre.

O reparto de libros  e vales de material terá lugar no centro do 18 ao 23 de xullo en horario de 9:30 a 13:30, coas seguintes quendas:

1º ESO: 18 de xullo

2º ESO: 19 xullo

3º ESO. 22 xullo

4º ESO: 23 de xullo

PREMIOS MEGABAU

A CIUG premia ao estudantado cos mellores expedientes de Galicia nun evento de homenaxe.

Este acto, que se celebra no Coliseum de A Coruña en colaboración entre a Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación profesional e as tres Universidades públicas galegas: Universidade de A Coruña – UDC, Universidade de Santiago – USC e Universidade de Vigo –UV, quere premiar ao alumnado que teña acadado unha nota igual ou superior a 9 como nota de acceso á Universidade.

Por parte do IES Miraflores de Oleiros forman parte desta homenaxe as seguintes alumnas:

  • Andújar Salamanca, Paula
  • Dorado Fernández, Alba
  • Longueira Carracedo, Manuela
  • Martín Sampedro, Lucía

Parabéns!!


 

Nos seguintes enlaces pódense visualizar e descargar as fotografías realizadas durante o acto polos responsables:

Podedes visualizar e descargar as vosas fotografías nas seguintes ligazóns:

 

O vídeo atoparédelo na seguinte ligazón:

https://udc.es/futuros_estudantes/MEGABAU/#video

Premendo a carón do vídeo no botón "Marcas" poderedes buscar directamente o momento no que o voso centro subiu ao escenario ou algún outro que queirades lembrar.
 

Para calquera dúbida enviádenos un correo a este enderezo: megabau@udc.gal

 

ENTREGA DE BOLETÍNS DE CUALIFICACIÓNS E MATRÍCULA CURSO 2024-2025. LIBROS DE TEXTO CURSO 2024-2025.

1.- ENTREGA DE BOLETÍNS DE CUALIFICACIÓNS:

CUALIFICACIÓNS FINAIS DA ESO E EXTRAORDINARIA DE 1º BACHARELATO: MÉRCORES 26 DE XUÑO, ÁS 11:00, NAS AULAS DE GRUPO.

 

2.- ENTREGA DE SOBRES DE MATRÍCULA:

AO ALUMNADO DA ESO, ACTUALMENTE MATRICULADO NO CENTRO, FARÁSELLE ENTREGA DO CORRESPONDENTE SOBRE DE MATRÍCULA, XUNTO CO BOLETÍN DE CUALIFICACIÓNS FINAIS, O MÉRCORES 26 DE XUÑO ÁS 11:00.

O RESTO DE ALUMNADO PODERÁ DESCARGAR DA WEB OU RECOLLER NA CONSERXERÍA DO CENTRO OS DOCUMENTOS DE MATRÍCULA DENDE O VENRES 21 DE XUÑO.

3.- FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2024-2025:

LUNS

MARTES

MÉRCORES

XOVES

VENRES

 

 

26 XUÑO

MATRÍCULA 2º BACH

 

8:00-11:00

APELIDOS A-L

 

11:00-14:00

APELIDOS M-Z

 

27 XUÑO

MATRÍCULA 1º BACH

 

8:00-11:00

APELIDOS A-L

 

11:00-14:00

APELIDOS M-Z

28 XUÑO

MATRÍCULA 4º ESO

 

 

8:00-11:00

APELIDOS A-L

 

11:00-14:00

APELIDOS M-Z

1 XULLO

MATRÍCULA 3º ESO

 

8:00-11:00

APELIDOS A-L

 

11:00-14:00

APELIDOS M-Z

 

2 XULLO

MATRÍCULA 2º ESO

 

8:00-14:00

APELIDOS A-L

3 XULLO

MATRÍCULA 2º ESO

 

8:00-14:00

APELIDOS M-Z

4 XULLO

MATRÍCULA 1º ESO

 

8:00-14:00

APELIDOS A-L

5 XULLO

MATRÍCULA 1º ESO

 

8:00-14:00

APELIDOS M-Z

A DOCUMENTACIÓN PRESENTARASE NA SECRETARÍA DO CENTRO NAS HORAS DO DÍA SINALADO PARA CADA NIVEL E PARA CADA LETRA DO APELIDO. DE SER POSIBLE, PARA EVITAR AGLOMERACIÓNS, DEBEN TRATAR DE NON PRESENTARSE Á ÚLTIMA HORA DA MAÑÁ. OS IRMÁNS QUE SE MATRICULEN NO CENTRO, AÍNDA QUE SEXAN DE DISTINTOS NIVEIS, PODERÁN FORMALIZAR A MATRÍCULA CONXUNTAMENTE NA DATA NA QUE SEXA CITADO/A O/A PRIMEIRO/A DELES/AS.

DEBERÁN ACHEGAR A SEGUINTE DOCUMENTACIÓN:

1.- IMPRESO DE MATRÍCULA CUBERTO CON LETRA CLARA E ASINADO (INCLUÍDA A AUTORIZACIÓN DO TRATAMENTO DA IMAXE).

2.- 1 FOTOGRAFÍA ACTUAL RECORTADA (aproximadamente 2.5cm X 3cm.) CON NOME,  APELIDOS E NIVEL ESCRITOS NO DORSO.

3.- IMPRESO DAS PERSOAS AUTORIZADAS PARA RECOLLER AO ALUMNO/A NO CENTRO ASINADO POLOS PROXENITORES/AS TITORES/AS LEGAIS. DEBE CUMPRIMENTALO TODO O ALUMNADO.

4.- OUTROS DOCUMENTOS, SEGUNDO O CASO:

ALUMNADO NOVO NO CENTRO:

- COPIA DNI. OS MENORES DE 14 ANOS QUE NON O TEÑAN DEBERÁN TRAER FOTOCOPIA DO LIBRO DE FAMILIA. EN CASO DE NON TER NACIONALIDADE ESPAÑOLA, DEBERÁN APORTAR A FOTOCOPIA DO NIE.

- CERTIFICACIÓN ACADÉMICA OU COPIA DO BOLETÍN DE NOTAS DO CURSO 2023/2024.

ALUMNADO DE 1º E 2º DA ESO:

- COPIA DNI SE NON SE ENTREGOU CON ANTERIORIDADE.

- COPIA DA TARXETA SANITARIA.

ALUMNADO DOUTROS NIVEIS (3º E 4º DA ESO, 1º E 2º DE BACHARELATO):

- COPIA DNI SE NON SE ENTREGOU CON ANTERIORIDADE.

- RESGARDO DE PAGAMENTO DE 1,12€ DO SEGURO ESCOLAR NA CONTA DO IES MIRAFLORES.

ABANCA:   ES95 2080 0064 9931 1000 0236 (CONCEPTO: NOME DO/A ALUMNO/A)

PARA TODO O ALUMNADO, DE SER O CASO:

- EN CASO DE SEPARACIÓN OU DIVORCIO, DEBERÁN ACHEGAR A SENTENZA XUDICIAL E/OU CONVENIO REGULADOR ONDE CONSTE A ATRIBUCIÓN DA CUSTODIA DO/DA MENOR OU PRIVACIÓN DA PATRIA POSTESTADE POR PARTE DALGÚN PROXENITOR.

- IMPRESO DE SOLICITUDE / RENOVACIÓN DE TAQUILLA.

- IMPRESO CUBERTO DAS ENFERMIDADES DE URXENCIA VITAL (DEBERÁ APORTAR INFORME MÉDICO ACTUALIZADO).

- IMPRESO DE SOLICITUDE DE USO DO TRANSPORTE ESCOLAR (SEGÚN CORRESPONDA):

- MODELO ALUMNADO DA ESO CON DOMICILIO NA ÁREA DE INFLUENCIA DO CENTRO.

- MODELO ALUMNADO DA ESO CON DOMICILIO FÓRA DA ÁREA DE INFLUENCIA DO CENTRO (EXCEPCIONAL).

- MODELO ALUMNADO DE BACHARELATO (EXCEPCIONAL).

 

XESTIÓN TELEMÁTICA. NON É PRECISO PRESENTAR NO CENTRO:

- SOLICITUDE ALTA NA ANPA (CONTACTO: anpa@iesmiraflores.gal)

https://forms.gle/RLqDndZ5yAVjNT9z5

 

- SOLICITUDE ALTA NO COMEDOR ESCOLAR (CONTACTO: 637 544 367)

https://forms.gle/93KuLVwuLigwQmTL6

NON SE RECOLLERÁ DOCUMENTACIÓN INCOMPLETA

Foodtruck. Crêpes dende Bretagne

O venres 31 de maio estivo no IES Miraflores unha foodtruck para facer crêpes co alumnado de francés de 1º, 3º, 4º ESO e 1º Bach. Chámase 'La Marinière' e da man de Jérémy Thomas, que chegou directamente de Lorient en Bretagne, o noso alumnado puido coñecer a orixe e a receita das crêpes.

 

Pero non só iso, tamén puideron desfrutar dunha actividade didáctica completa, primeiro simulando a conversa para comprar unha crêpe e facendo cada neno e nena a súa propia crêpe para despois degustalas, miam miam.

 

IX Concurso de Debuxo Picasso

O pasado 5 de xuño coñecéronse os/as gañadores/as do IX Concurso de Debuxo Picasso organizado pola "Asociación da Prensa da Coruña (APC)" co patrocinio da Dirección Xeral de Cultura da Consellería de Cultura, Lingua e Xuventude, e coa colaboración do IES Eusebio da Guarda.

 

Entre os/as premiados/as figuran os traballos de varias das nosas alumnas:

Premio José Luis Bugallal á mellor ilustración: Luz Blanco Tato - IES Miraflores (Oleiros)-Profesora: Ana Sogo