2009-2010

Acto fin de curso 2009-2010

Un acto estupendo, unhas actuacións fantásticas: música, cancións bailes, baile Hip-Hop, acrosport.

E que dicir dos presentadores: uns deuses baixados do Olimpo, coas súas túnicas, e as súas pequenas disputas (cousas de deuses, xa se sabe).

Divertivo, atractivo, sorprendente, emocionante, ... Así foi o acto de despedida do curso 2009-2010 no IES Miguel Ángel González Estévez.

Agradecervos a todos os que estivestes a vosa asistencia e, aos que non estivestes, xa vedes o que perdestes.

Agradecer ao Concello a súa colaboración deixándonos empregar o estupendo auditorio de Vilagarcía e a axuda dos técnicos do Concello na realización do acto.

E, sobre todo, a todos os que participastes no acto. Tres hurras por vos: Hip, hip, hip, hurra!

Como sempre, para acceder á páxina do acto, só tes que pulsar aquí.

Percusión

Acrosport

MAGE - 10

Os alumnos de bacharelato artístico do IES MIguel Ángel González Estévez amosáronnos parte do que saben facer nunha magnífica exposición no auditoria de Vilagarcía.

Pulsa aquí para ver imaxes da inauguración

Campionato de futbito

Campións dos maiores Campións primeiro ciclo
Subcampións maiores Subcampións primeiro ciclo

Rematou o I campionato de futbito do noso centro (bueno, non é o primeiro pero si o é dos últimos tempos) cun enorme éxito entre o alumnado. Unha enorme participación e as gradas do pavillón cheas ata as tellas todos os días.

O curso próximo máis e mellor.

Para ver algúnhas imaxes, pulsa aquí.

Despedida de bacharelato 2010

Todos nas escaleiras do instituto

Xa temos as imaxes, videos e demáis do acto de despedida dos alumnos de 2º de bacharelato.

Pulsa aqui para acceder á páxina.

Festa dos maios 2010

Maio do IES Carril

Todas as culturas celebran a fin do inverno e a chegada da primavera.  En Galicia é a festa dos maios, unha celebración do rexurdir da natureza despois das dificultades do inverno, de aí que os ovos e as flores formen parte esencial da celebración.

Case todos os alumnos da ESO puxeron algo, os de 4º fixeron colares e o maio, os do primeiro e segundo compuxeron coplas e cantaron.

O venres fixemos unha pequena festa no centro e o sábado participamos nos actos organizados polo concello.

Se queres ver as imaxes pulsa aquí.

Campeonato de FUTBITO

Por se alguén non o sabe, estase celebrando un campeonato de futbito de todos os institutos de Vilagarcía e nós, como non, tamén estamos.
Certo que non nos vai moi ben, pero participar é o que importa, ¿ou non?

Se queres ver as fotos de todos os equipos, a clasificación, mellor xogador, ... pulsa aquí

Equipo do IES Miguel Ángel González

A escola en Vilagarcía

Se tivésemos que escoller o elemento que supoxo un maior avance para a vida das persoas, seguramente a escolarización estaría entre os candidatos máis destacados.

Nenos na escola en 1958

Podemos ver os cambios na escola desde a posguerra nunha estupenda exposición de carteis e nun video que se proxecta durante os recreos.

Excursión 4º ESO

Este ano percorremos Asturias, Bilbao, Burdeos e o territorio cátaro no sur de Francia, Andorra, Barcelona e Salou entre outros moitos sitios.
Podes ollear as miniaturas das fotos pulsando aquí.  Lembra que, se queres retirar algunha imaxe, só tes que indicarllo ao profesor Manuel Rodríguez.
Dentro duns días, poderás ver as fotos a tamaño completo e os videos.

Entroido 2010

Xa está lista a páxina do entroido. Fotos, vídeos e cousas diversas e divertidas.
Este ano foi ainda mellor cos anos anteriores: máis participación, máis disfraces, máis espectadores, máis actuacións, máis de todo.

Como sempre, se queres retirar algunha das imaxes ou dos vídeso nos que aparezas, só tes que comunicarllo a Manuel Rodríguez, profe de Mates.

Pulsa aquí para acceder á páxina.

Conferencias sobre o entroido

O noso compañeiro Ramón Brea, destemido conferenciante, fíxolle fronte a unha numerosa audiencia de alumnos dispostos a todo.
Non fixo falla recurrir á tralla, os alumnos protáronse estupendamente.  A calidade da exposición axudou e todos aprendemos moito sobre a orixe do entroido e as súas vicisitudes ao longo do tempo.
Tamén percorremos Venecia e Brasil para botar unha ollada aos entroidos daqueles lugares.