2009-2010

Acto fin de curso 2009-2010

Un acto estupendo, unhas actuacións fantásticas: música, cancións bailes, baile Hip-Hop, acrosport.

E que dicir dos presentadores: uns deuses baixados do Olimpo, coas súas túnicas, e as súas pequenas disputas (cousas de deuses, xa se sabe).

Divertivo, atractivo, sorprendente, emocionante, ... Así foi o acto de despedida do curso 2009-2010 no IES Miguel Ángel González Estévez.

Agradecervos a todos os que estivestes a vosa asistencia e, aos que non estivestes, xa vedes o que perdestes.

Agradecer ao Concello a súa colaboración deixándonos empregar o estupendo auditorio de Vilagarcía e a axuda dos técnicos do Concello na realización do acto.

E, sobre todo, a todos os que participastes no acto. Tres hurras por vos: Hip, hip, hip, hurra!

Como sempre, para acceder á páxina do acto, só tes que pulsar aquí.

Percusión

Acrosport

MAGE - 10

Os alumnos de bacharelato artístico do IES MIguel Ángel González Estévez amosáronnos parte do que saben facer nunha magnífica exposición no auditoria de Vilagarcía.

Pulsa aquí para ver imaxes da inauguración

Festa dos maios 2010

Maio do IES Carril

Todas as culturas celebran a fin do inverno e a chegada da primavera.  En Galicia é a festa dos maios, unha celebración do rexurdir da natureza despois das dificultades do inverno, de aí que os ovos e as flores formen parte esencial da celebración.

Case todos os alumnos da ESO puxeron algo, os de 4º fixeron colares e o maio, os do primeiro e segundo compuxeron coplas e cantaron.

O venres fixemos unha pequena festa no centro e o sábado participamos nos actos organizados polo concello.

Se queres ver as imaxes pulsa aquí.

Campeonato de FUTBITO

Por se alguén non o sabe, estase celebrando un campeonato de futbito de todos os institutos de Vilagarcía e nós, como non, tamén estamos.
Certo que non nos vai moi ben, pero participar é o que importa, ¿ou non?

Se queres ver as fotos de todos os equipos, a clasificación, mellor xogador, ... pulsa aquí

Equipo do IES Miguel Ángel González

Excursión 4º ESO

Este ano percorremos Asturias, Bilbao, Burdeos e o territorio cátaro no sur de Francia, Andorra, Barcelona e Salou entre outros moitos sitios.
Podes ollear as miniaturas das fotos pulsando aquí.  Lembra que, se queres retirar algunha imaxe, só tes que indicarllo ao profesor Manuel Rodríguez.
Dentro duns días, poderás ver as fotos a tamaño completo e os videos.

Conferencias sobre o entroido

O noso compañeiro Ramón Brea, destemido conferenciante, fíxolle fronte a unha numerosa audiencia de alumnos dispostos a todo.
Non fixo falla recurrir á tralla, os alumnos protáronse estupendamente.  A calidade da exposición axudou e todos aprendemos moito sobre a orixe do entroido e as súas vicisitudes ao longo do tempo.
Tamén percorremos Venecia e Brasil para botar unha ollada aos entroidos daqueles lugares.

Magosto 2009

Grupo de baile

Entraba hoxe ao instituto cando, ao pasar cerca do despacho do dire, un arrecendo a chourizos fixo que a miña pituitaria fixese soar a alarma: é o magosto.

Xogos populares organizados polos rapaces do TSAAFAD, bailes e música, exposicións e conferencias e, para rematar, unha degustación de chourizos e castañas.

Neste ano non estivemos sós, os rapaces franceses do intercambio participaron nos xogos populares e poideron descubrir que esto da cultura celta é case universal (máis información en www.letourdecarril.wordpress.com).

Pulsa aquí para ver as imaxes do magosto.

Exposición de cogumelos

Este ano, a profesora de Bioloxía Charo Gómez organizou unha magnífica e ben ordenada exposición de cogumelos.

Imaxe da exposiciónPoidemos ver como medran, como se reproducen e espallan as súas esporas ou como se alimentan.
Incluso poidemos percibir o arrecendo a anís dalgúns deles ou o cheiro a descomposición que desprenden outros e que lles sirve para atraer as moscas que espallarán as súas esporas.

Pulsa aquí para ver imaxes da exposición.

Charla sobre os cogumelos

Xa é unha tradición: outono-magosto-cogumelos-Carlos Puga.

O profesor Carlos Puga volveu visitarnos para falar do asombroso mundo dos cogumelos, eses seres entre animais e plantas que nos rodean e que tan pouco coñecemos.

Os alumnos de bacharelato poderon disfrutar dos coñecementos e a paixón que Carlos lle pon a todo o que fai e, durante unha hora. escoitaron e viron as magnificas imaxes coas que ilustrou a súa conferencia.

Animarvos a todos a que poñades atención no que vos rodea e non deixedes de facervos preguntas: detrás de cada cousa, por insignificante que pareza, hai un fascinante misterio.Carlos Puga

Un público apaixonado