NOVAS DO NOSO ALUMNADO DESDE BRETAÑA

O venres 24 de abril comezou a segunda parte do intercambio entre o Collège Victor Segalen de Châteaugiron e tres institutos de Vilagarcía de Arousa entre os que se conta o Instituto do Carril. O alumnado carrilexo xa recibira aos seus/súas correspondentes no mes de outubro e agora tócalle ir á casa dos seus correspondentes en Bretaña.

Este ano o intercambio está centrado nas artes e todas as visitas que realizaron en Galicia e as que están a facer en Bretaña están orientadas cara esa temática. O intercambio finalizará con dous días en París para descubrir os tesouros desta cidade.

Para poder seguir en detalle as aventuras dos carrilexos na Bretaña podes seguir o blog de francés facendo clic aquí ou nesta imaxe  e poderás ver fotos e ler diariamente o relato que fai o noso alumnado.

Nesta foto está todo o grupo de bretóns e galegos diante da casa do concello de Châteaugiron.

(Preme na imaxe para ampliala)

Asimesmo, o alumnado de intercambio, tanto galego como bretón escribiu unha serie de relatos inspirados na escultura de Francisco Leiro que se atopa na entrada principal do noso instituto. Podedes ler aquí estes relatos que son bastante cuiriosos dada a técnica que utiilizaron para a escrita.

(Para ler o libro preme na imaxe)

story | by Dr. Radut