O pasado xoves día 06/05/21 o alumnado de 4º ESO, que cursan as materias de Economía e IAEE, participaron nunha charla no IES Isidro Parga Pondal, impartida polos responsables do Espazo Coworking do Concello de Carballo xunto con dous dos usuarios deste espazo.
O Director do IES, D. Jesús Pensado, xunto co Concelleiro de Promoción Económica, D. Xosé Regueira, presentaron brevemente o Coworking, como unha proposta innovadora para aquelas persoas que se animen a emprender.

A responsable do Carballo Coworking, Dna. Yolanda Antelo, fixo un recorrido pola historia do Coworking a nivel internacional ata chegar á comarca de Bergantiños, concretamente ao espazo existente en Carballo.

D. Francisco Fondo País, presentou a súa App "BreikoBreiko", a cal ten como sede o citado espazo de Coworking en Carballo, e tamén, D. David Moa, coworker, ex-alumno do IES, coa súa empresa da mercadotecnia dixital, chamada </agarimo.online>.