Renovación parcial membros Consello Escolar 2018

Tal e como establece a Resolución do 25 de setembro de 2018, conxunta da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, no mes de novembro celebraranse as eleccións dos representantes dos distintos sectores da comunidade educativa no Consello Escolar.

A organización e supervisión do procedemento estará  a cargo da Xunta Electoral, que se constituirá o 5 de novembro no centro e que estará integrada pola directora, un profesor ou profesora, un pai ou nai ou titor legal, un representante do persoal de administración e servizos, e un alumno ou alumna de educación secundaria; designados os catro últimos por sorteo público no que se preverá a designación de membros suplentes.

Actividades Plan Director 1º Trimestre

Calendario Curso 2018/19

Premendo sobre o enlace é posible consultar o calendario escolar para o curso 2018/19.

Días non lectivos elixidos polo centro:

• 2 de novembro de 2018
  • 18 de marzo de 2019