Programa TEI. Prevención da violencia e o acoso escolar

Circular Informativa Familias dos Centros participantes no Programa TEI

Dende a Concellería de Educación, Xuventude e Saúde do Concello de Sada xunto co CFR A Coruña (Centro de Formación e Recursos) dependente da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, previa petición dos centros escolares e a implicación dos seus claustros, este curso 2017-2018 implementarase o Programa TEI. Prevención da violencia e o acoso escolar”.

Trátase dun programa de convivencia para a prevención da violencia e o acoso escolar, é institucional e implica a toda a comunidade educativa, oriéntase a mellorar a integración escolar e  traballa por unha escola inclusiva e non violenta, fomentando que as relacions entre iguais sexan máis satisfactorias, dirixido á mellora ou modificación do clima e a cultura do centro respecto da convivencia, conflicto e violencia (física, emocional ou psicolóxica). Baseándose na tutorización emocional entre iguais donde o respecto, a empatía e o compromiso son os pilares básicos do desenvolvemento nos centros educativos.

Como a boa implementación do programa depende tamén da implicación de toda a comunidade educativa, os vindeiros mércores, xoves e venres (22, 23 e 24 de novembro) terá lugar a formación dos e das docentes implicados no programa dos diferentes centros e do mesmo xeito terá lugar a formación e información dirixida ás familias, que son un pilar fundamental na relación alumnado-centro escolar. As xornadas de formación/información para as familias terán lugar nos días, horas e localización abaixo indicados:

Familias Secundaria: mércores 22 de novembro ás 19:30 horas na Sala de usos múltiples do IES Isaac Díaz Pardo.

Familias Primaria: xoves 23 de novembro ás 19:30 horas na Sala de usos múltiples do IES Isaac Díaz Pardo.

Entendendo que a prevención da violencia e a aposta por unha mellor convivencia nos centros escolares depende de todas e todos, agardamos e agradecemos a asistencia das familias para implementar un programa que ten o respaldo especializado da Universidade de Santiago de Compostela, a Universidade de Barcelona e a Universidade de Alicante.

Premio de innovación educativa

Publicada a Resolución definitiva do 14 de novembro de 2017 da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que  se resolve o premio de innovación educativa “Desafíos STEM: programación, robótica e impresión 3D” para centros docentes públicos de ensino non universitario da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria.

O IES Isaac Díaz Pardo gañador do premio de innovación educativa "Desafío Programación" Categoría STEM junior ao proxecto "Programación dun moble de cociña intelixente".

Parabéns ao alumnado participante e ao Departamento de Tecnoloxía.

Gallaecia Filmes: Carlos Casares

No desenvolvemento da Actuación Contratos Programa, Mellora do nivel de coñecementos para acadar a excelencia, o alumnado participante, coordinado polo profesor Xosé Seoane Cao, realizou este vídeo sobre Carlos Casares, o autor homenaxeado este ano no Día das Letras Galegas: outro excelente traballo de Gallaecia Filmes, a produtora do EDLG, que nos achega de xeito moi didáctico e ameno á traxectoria vital e literaria do grande escritor ourensán.