Listas definitivas bolseiros estudos non universitarios

O 18 de abril publicáronse na páxina web do Ministerio as listaxes definitivas de bolseiros da convocatoria xeral do actual curso 2017/18. Pódese acceder desde a seguinte ligazón:

Prazo para a presentación de recurso de reposición por parte dos alumnos comeza o 19 de abril e finaliza o 18 de maio de 2018.

Calendario probas finais 2º bacharelato

Día non lectivo

O día 30 de abril non é lectivo no noso centro.

FP Innova Galicia

Estamos preparando a participación en FP Innova os días 25, 26 e 27 de abril de 2018, cun novo proxecto da miniempresa Lagoa Xestión de Proxectos.

Calendario probas finais de materias pendentes ESO

Orientaline

Axudas escolarización Concello de Sada

Publicada listaxe definitiva axudas escolarización. Máis información na Secretaría do centro.

IX Olimpíadas Galegas de Economía

A Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo de Ourense acolleu o sábado 7 de abril de 2018 as IX Olimpíadas Galegas de Economía.

Ata alí se desprazaron as alumnas Sara Fernández, Carolina Gómez e María Veiga, que cursan a materia de 2º Bacharelato "Economía da empresa" no noso IES, acompañadas pola súa profesora.

Parabéns pola súa participación.

Reuníronse os mellores 62 alumnos de 2º de Bacharelato, neste campo, das catro provincias galegas. Sometéronse a un exame formado por 11 exercicios (oito teóricos, dous exercicios prácticos e un comentario de texto).

A nosa alumna Carolina Gómez acadou o segundo premio e clasificouse para a fase nacional que se desenvolverá en Santiago de Compostela, do 25 ao 27 de xuño de 2018.

PARABÉNS!!!!