Listaxe definitiva Axudas material escolar 2024/2025

Publicadas as listaxes definitivas das axudas de material escolar para o curso 2024/2025.

Consultar na Secretaría do centro.

A entrega dos vales realizarase a partir do 4 de setembro en horario de 9:00 h a 14:00 h.

Alta/renovación socio ANPA Curso 2024/25

Prezadas familias:

Facémosvos chegar o formulario no que podedes darvos de alta/renovar como socios da ANPA para o curso 2024/25.

Animádevos a formar parte da asociación, coa que pretendemos facilitar a colaboración entre nais e pais co centro escolar, e entre todos crear un entorno educativo máis positivo e enriquecedor para as nosas fillas e fillos.

LIGAZÓN AO FORMULARIO

Importante:
A alta só será efectiva unha vez efectuado o pago da cota anual: 20 €.
Datos para realizar o pago:

• Nº de conta: IBAN ES09 2080 0035 1330 4004 0960 de Abanca (non temos bizum)
  • Titular: Asociación Anpa As Brañas
  • Concepto: COTA ANUAL + nome e apelidos da alumna/o (No caso de máis dunha alumna/o, podedes poñer o de máis idade)

Data límite da alta: 31/08/2024

As altas realizadas fóra desta data non se beneficiarán do acceso ao banco de libros.

Non obstante, o alta como familia socia non garante a dispoñibilidade de libros de texto do banco de libros da Anpa.

A Xunta Directiva da Anpa As Brañas

ANPA: Recollida libros de texto

Estimad@s Asociad@s,
Informamos que a devolución dos libros ao banco da ANPA deberá facerse o vindeiro día 25 de xuño coincidindo coa entrega das notas , no seguinte horario:
  • Pola mañá de 12:30 a 13:30 horas
  • Por la tarde de 16:30 a 17:30 horas
Os libros deberán deixarse no local do Anpa, e o teléfono estará disponible en todos os horarios por si houbera algunha incidencia (639526785).

Premio en Francés

Premio editorial Santillana Français, primeira edición #Jetedéfie:  O alumnado de francés de 4º da ESO, coa colaboración de tres alumnos de 1º de BAC, acadou o primeiro premio do concurso cunha creación musical (coreografía e adaptación dun videoclip dunha canción da cantante belga Angèle) relacionada cos micromachismos presentes nos centros de secundaria. O vídeo foi seleccionado entre 21 participantes de centros de toda España. No mes de setembro o alumnado recibirá o seu merecido premio: unha clase de baile moderno en francés cunha bailarina francófona.

Resultados DELF Scolaire et Junior 2024: outro ano máis, conseguimos un 100 % de aprobados entre o alumnado que se presentou á acreditación de nivel de francés B1 e B2. Parabéns polo voso esforzo extra durante os recreos nos que viñéstedes a prepararvos, mereceu a pena!!!

LIXOANDGO. Primeiro premio das II Olimpíadas de Teleco

Despois de defender o proxecto ante o xurado da fase nacional das II Olimpíadas de Teleco, o 14 de xuño nunha cerimonia en liña, comunicáronse os gañadores dos premios das diferentes categorías.
​O equipo formado por Inés Abuín, Uxía Bernárdez, Iago Fernández, Daniel Martínez, Elías Porral, Martín Santos, Luis Álvarez e Iago Guerra alzouse co primeiro premio (mellor proposta técnica da categoría Bacharelato) co seu proxecto LIXOANDGO. O proxecto foi coordinado pola súa profesora de Tecnoloxía e Enxeñería I, Patricia Iglesias, que alzouse co premio ao docente.

Máis información:

Cursos gratuítos de capacitación dixital para persoas adultas

O IES Isaac Díaz Pardo pertence á rede de centros de capacitación dixital. O obxectivo é formar en competencia dixital básica á poboación adulta que non estea recibindo formación no sistema educativo galego. Os cursos de formación son de 30 horas e están subvencionados polo Fondo Social Europeo, polo que son gratuítos.

A inscrición realizarase de forma presencial na Secretaría do IES Isaac Díaz Pardo (horario de 9.00 a 14.00 de luns a venres).

Premios extraordinarios ESO

Premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico correspondentes ao curso 2023/24

Requisito: Ter obtido no conxunto dos catro cursos de educación secundaria obrigatoria unha nota media igual ou superior a 9,00 puntos. A nota media calcularase de acordo co establecido no artigo 29.2 da Orde do 26 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 156/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo da educación secundaria obrigatoria na Comunidade Autónoma de Galicia (DOG núm. 183, do 26 de setembro).

A forma máis aconsellable de cubrir as solicitudes é mediante o emprego da aplicación PremiosEdu.

Posto que na meirande parte dos casos o alumnado é menor de idade non emancipado, nas solicitudes debe constar como representante un dos seus pais, nais ou titores/as legais, que ademais asinará as solicitudes.

O prazo de presentación de solicitudes será dun mes; comezará o día 7 de xuño de 2024 e rematará o día 8 de xullo de 2024.

Acceso á aplicación e consulta de probas de cursos anteriores.