Probas de acceso a ciclos formativos

Convocadas probas de acceso a ciclos formativos.

Prazos de presentación:

• Grao medio: entre os días 12 e 23 de marzo de 2018, ambos os dous incluídos.
  • Grao superior: entre os días 8 e 23 de febreiro de 2018, ambos os dous incluídos.

Premer sobre o enlace para consultar o calendario de probas de acceso a ciclos medios e superiores de Formación Profesional.

Actividades Febreiro 2018

O xoves día 1 de febreiro recibimos a visita do alumnado do IES Mosteirón e do CEIP Cruz do Sar de Bergondo. Moitos deles serán alumnos/as nosos o próximo curso.

O venres 2 de febreiro, e organizada pola Biblioteca do centro, alumnado de 3º ESO e parte de 4º ESO, fixeron unha visita ao Ágora, Domus e Muncyt.

O luns día 5, organizada tamén pola Biblioteca, o alumnado de ESO, visitou a Biblioteca González Garcés, e visionou unha película na Domus.

O  martes 6 de febreiro, baixo a organización do departamento de Orientación, alumnado de 1º Bacharelato, visitou o campus da USC, así como a Residencia e o Comedor universitario.

8 de febreiro: O Equipo de Dinamización Lingüística organizou unha charla sobre Prexuízos Lingüísticos destinada ao alumnado de 3º de ESO e impartida por Mercedes Queixas, autora de numerosas publicacións que teñen relación con este tema.

O venres 9 de febreiro actividades de Entroido no patio central do instituto: disfraces, baile e concursos.

Do 14 ao 19 de febreiro, alumnado de 1º e 2º Bacharelato, fai unha viaxe didáctica a Londres, organizada polo Departamento de Inglés.

O martes 20 de febreiro, o Departamento de Economía organiza unha charla sobre Actividade Emprendedora; dirixida a alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato.

O luns 26 de febreiro festexaremos o cumpreanos de Rosalía de Castro. Faremos lectura de poemas  e adornaremos o patio central coa foto e con flores.

O luns 26 de febreiro o departamento de Orientación organiza unha charla para alumnado de 2º Bacharelato e as súas familias, coa finalidade de proporcionarlles información sobre Acceso á Universidade.

Primeira xornada de presentación Programa TEI

O 15 de febreiro desenvolveuse a xornada de presentación de titores e titorizados de 3º e 1º ESO grupo A