Actividades Letras Galegas 2023

Neste ano no que se homenaxea a figura de Francisco Fernández del Riego tivemos ocasión de colaborar con dúas das sociedades culturais do concello que nos invitaron a celebrar de forma conxunta esta data. O sábado 13 un grupo de rapaces e rapazas de 1º de bacharelato do noso centro acompañados polo seu profesor de Lingua e Literatura Galega e director do centro, Xoán Vázquez, fixeron unha presentación sobre a figura do autor homenaxeado. Na presentación, que leva por título "Fernández del Riego desde a perspectiva do alumnado do IES de Fene", móstrase un percorrido pola vida do escritor homenaxeado desde a súa infancia e mocidade, os seus anos universitarios, a participación forzosa na contenda civil ou a época como guionista da BBC ata a presidencia da Real Academia Galega. Durante a presentación tamén leron algunha das cartas que o autor intercambiou con Paz Andrade ou Cunqueiro así como un fragmento do libro de viaxes "Galicia".

O martes 16 pola tarde desenvolveuse esta actividade no CPS de San Valentín. O alumnado deu a coñecer a figura de Fernández del Riego a todos aqueles que se achegaron ata a sociedade cultural.

Tamén o martes pola tarde pero, nesta ocasión no noso centro, o alumnado de ESO participou nunha xornada lúdica e cultural para celebrar as nosas letras. Desenvolvéronse diversas actividades como unha xincana, proxección audiovisual, xogos de mesa e ata un minitorneo de baloncesto.

Podedes descargar algunha das actividades nos seguintes enlaces:

Xincana

As cousas de don Paco

Agradecemos á Liga de Amigos de Barallobre e ao CPS de San Valentín a súa invitación e desexamos que sexa a primeira de moitas outras colaboracións.

Imaxe de Galicia Aberta

AdxuntoTamaño