BOLSA DE EMPREGO

Bolsa de emprego do IES de Fene (xuño 2023)

Pode consultar aquí os perfís dispoñibles. Se vostede está interesado en contratar algún perfil, contacte co centro no seguinte enderezo electrónico para enviar o currículum correspondente: ies.fene@edu.xunta.gal

BOLSA DE EMPREGO - Asociación ATREVE

A través de la Asociación ATREVE  solicitan una ayuda para encontrar profesionales para nuestro sector. Profesionales para todas las ramas:

• Chapista – Pintor
  • Mecánico
  • Electricista

Interesados  enviar CV a secretaria[arroba]atreve.es y se lo haremos llegar a nuestros asociados cuando lo soliciten. Actualmente el más demandado es Chapista – Pintor (2 ofertas actualmente)

Oferta de traballo en Alxeria

Descripción: EMPRESA DEL SECTOR DE LA CONSTRUCCIÓN ESPECIALIZADA EN OBRA CIVIL SELECCIONA PARA PROYECTO DE CONSTRUCCIÓN QUE ESTÁ EJECUTANDO EN ARGELIA: FONTANERO Y FRIGORISTA.
        Se requiere: Experiencia mínima acreditable de 5 años en profesión y categoría.
        Se ofrece: Contrato en España, complemento económico de destino, interesantes condiciones económicas.
    Ubicación Geográfica del puesto: Argelia.
    Vacantes: 2
    Tipo de Contrato: Indefinido
    Observaciones: El trabajo se desarrollará en Argelia. Interesados enviar CV completo a rrhh@grupooca.com . Imprescindible contar con formación en prevención de riesgos laborales (exigible según convenio construcción en función del puesto). ABSTENERSE CANDIDATOS QUE NO CUMPLAN EL PERFIL.

Becas de formación no estranxeiro para ex-alumnos de FP do IES de Fene

Está aberto o prazo de inscrición para Becas de Formación no estranxeiro para alumnos titulados nalgún Ciclo de grao Medio. Dende o departamento de ERASMUS + FP do IES de Fene, xestionado por Jheray Prieto,  tramitaranse as solicitudes de ex-alumnos deste centro que así o desexen. Para mais información; contactar por correo-e con; iesfeneprogramaseuropeos@gmail.com

Acceso á páxina de Erasmus+ FP IES de Fene en Facebook