Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar

O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte da publicación (20 de maio) desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 21 de xuño de 2024 (este incluído).

Pode consultar toda a información no seguinte enlace:

ENLACE

Calendario de exames extraordinarios de bacharelato

Podedes consultar a data e hora dos exames extraordinarios premendo nos seguintes enlaces:

2º BAC

1º BAC

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2024-2025

Prazo de pre-matrícula  Do 01 de xuño ao 14 de xuño.

Prazo de matrícula: Do 23 de xuño ao 07 de xullo. (Ver calendario de matrícula)

Instrucións para realizar a prematrícula e a matrícula

Calendario de matrícula

Documentación a presentar

Seguro escolar

Resgardo de matrícula

Impresos de matrícula

1º ESO

2º  ESO  3º ESO

4º ESO

1º BAC

2º BAC

Unha nova promoción do Pondal

Noraboa ao alumnado que ven de rematar bacharelato e xa está listo para afrontar novos camiños. Moitas grazas pola vosa adicación e moita sorte en todo aquilo que vos propoñades!

PLAN DIXITAL. ENQUISA SOBRE O USO DE ABALAR MÓBIL

ABALAR MÓBIL é unha ferramenta para a comunicación entre as familias e os centros educativos a través do teléfono móbil. Enmárcase no proxecto Abalar, unha iniciativa de integración das tecnoloxías da información e a comunicación na práctica educativa en Galicia.

A través desta aplicación as familias poden seguir a actividade educativa dos/as fillos/as de forma cómoda e rápida, o que permite aumentar o achegamento entre o profesorado e as familias.

Trátase dunha aplicación móbil para os sistemas operativos máis difundidos: iOS e Android . A descarga desta aplicación no teléfono móbil faise desde Apple Store (se o sistema operativo é iOS) ou desde Play Store (se o sistema operativo é Android).

Cada estudante conta cun perfil propio, o que lle vai a permitir ás familias dispoñer das seguintes funcionalidades:

• Acceder aos datos persoais

• Consultar as cualificacións

• Consultar e xustificar as faltas de asistencia

• Consultar as faltas de conduta

• Solicitar unha cita de titoría

• Consultar os datos do centro educativo

• Consultar os avisos ou notificacións por parte do profesorado ou do centro educativo

• Consultar as incidencias creadas polo profesorado

• Modificar o idioma da aplicación

No PLAN DIXITAL do IES Eduardo Pondal para o curso 23/24 inclúese o obxectivo de conseguir que a maioría das familias e o profesorado utilice a plataforma ABALAR Móbil para comunicarse no referido á vida académica do alumnado. Dentro das accións a desenvolver para acadar o antedito obxectivo inclúese a elaboración e distribución ás familias dunha enquisa orientada a ter información do uso da aplicación por parte das mesmas e o grao de satisfacción.

Para obter a información pregamos respondan ao breve cuestionario DISPOÑIBLE no bloque FAMILIAS ubicado no lateral esquerdo da páxina web.

A DIRECCIÓN

SOLICITUDE DE ORDENADORES DE PRÉSTAMO (2023/24)

Co obxecto de paliar as posibles situacións de risco de fenda social dixital, o centro ofrece en préstamo algúns ordenadores portátiles para o alumnado que non dispoña de medios tecnolóxicos no seu fogar.

No caso de necesitar un destes ordenadores, por favor cubride o seguinte formulario:

Solicitude de ordenadores de préstamo