SOLICITUDES DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2020-21

Todas as solicitudes de reserva para 1º de BAC foron admitidas. Pódese consultar o listado no taboleiro de anuncios do centro.

En 1º de ESO hai máis solicitudes de reserva que prazas ofertadas. Todo o  alumnado que fixo reserva para 1º de ESO terá que presentar solicitude de admisión, conforme ao indicado no artigo 12 da Orde do 13 de marzo. Prazo: do 1 ao 20 de marzo de 2020.

Solicitudes de admisión:Do 01 ao 20 de marzo.

Para presentar unha solicitude deberá seguir algunha das tres opcións descritas a continuación:
  1. Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro:

Para presentar a solicitude presencialmente no centro deberá entrara seleccionar a opción de menú “Solicitudes--> Admisión --> Crear”. Deseguido aparecerá unha pantalla con lapelas na que deberá cubrir os datos necesarios, tales como datos persoais e de contacto, os datos académicos e os criterios alegados e autorizacións. Despois de cubrir a información descrita, accederase á lapela “Confirmar solicitude”. Nesta lapela poderá confirmar os datos que indicou premendo no botón “Confirmar” e poderá descargala para asinar e presentar no centro.

2. Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica:
    Para presentar a solicitude a través da Sede Electrónica deberá acceder a admisionalumnado con usuario de Chave 365 ou con certificado dixital, para elo deberá premer na icona verde que se atopa arriba a dereita . Posteriormente deberá seleccionar a opción de menú “Solicitudes--> Admisión --> Crear”. Deseguido aparecerá unha pantalla con lapelas na que ten que indicar os datos necesarios, tales como datos persoais e de contacto, os datos académicos e os criterios alegados e autorizacións. Despois de cubrir a información descrita, accederase á lapela “Confirmar solicitude”. Nesta lapela poderá confirmar os datos que indicou premendo no botón “Confirmar” e posteriormente premendo no botón "Firmar e presentar en Sede Electrónica", poderá firmar a solicitude dixitalmente, quedando como presentada no centro, sempre que o proceso de firma remate correctamente.

IMPORTANTEDebe achegar, na Sede Electrónica da Xunta de Galicia o anexo I bis dixitalizado (COMPROBACIÓN DE DATOS DOS MEMBROS COMPUTABLES DA UNIDADE FAMILIAR, ultima páxina da solicitude que pode visualiar e descargar nesta aplicación).

Debe achegar escaneada toda a documentación pertinente á hora de presentar solicitude.

3. Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro:

Se non desexa cubrir a solicitude dixitalmente pode facelo de xeito manual descargando dende os seguintes enlaces os documentos, cubrilos e presentalos firmados no centro.

Exposición sobre a violencia machista

Un ano máis, por desgraza, temos que dar VOZ ás asasinadas como causa da VIOLENCIA MACHISTA  de man da súa parella, exparella, outros...

Non podemos deixar de facer este tipo de exposicións para seguir visibilizando esta lacra social; debemos ser conscientes de que está aumentando a Violencia dixital través das redes en idades que se corresponden co alumnado .

MARIÁN ARAÚJO MUIÑOS (Coordinadora Plan de Igualdade)

Adolescentes dos séculos XX e XXI

Cos datos recollidos polo alumnado de 1º ESO (2018/19) elaboramos unhas infografías para que eles poidan comparar a súa adolescencia coa dos seus avós. Pinchade nas imaxes para velas ben!

Premios de educación secundaria obrigatoria ao esforzo e á superación persoal

A nosa alumna de 1º de bacharelato Antía Salas acadou o premio de educación secundaria obrigatoria ao esforzo e á superación persoal.

Parabéns !!!!

REUNIÓN COAS FAMILIAS DE 1º ESO

O próximo martes 29 de outubro ás 18:30 terá lugar unha reunión dos titores e titoras de 1º ESO coas familias no salón de actos do centro.

AVISO IMPORTANTE: A REUNIÓN DE 1º G APRÁZASE AO PRÓXIMO MARTES 05 DE NOVEMBRO ÁS 18:30 POR AUSENCIA DA TITORA.

Usuarios excepcionais do servizo de transporte

Seguindo a Instrución 4/2019 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación sobre a xestión do servizo de transporte escolar, achegamos o listado dos novos usuarios excepcionais así como a lista de agarda para cubrir posibles baixas.

Novos usuarios e lista de agarda

COMUNICACIÓN RELATIVA AO TRANSPORTE ESCOLAR

A ruta que estaba a realizar Autos Lar pasará a ser realizada por MONBUS(CASTROMIL S.A) neste curso escolar 2019/20

CALENDARIO DE INICIO DE CURSO 2019/20

Calendario de inicio de curso

Venres 13

Ás 10:30 h presentación de bacharelato.

Ás 12:00 h presentación de ESO.

O transporte escolar  pasará polas respectivas paradas de acordo coa hora de chegada ao centro (12:00 h).

Ás 13:30 remate e saída do transporte escolar.

Luns 16: inicio das clases

Exposicións curso 2019/2020