SOLICITUDES DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2020-21

PARA CONSULTAR AS VACANTES, PREMA AQUÍ.

Todas as solicitudes de reserva para 1º de BAC foron admitidas. Pódese consultar o listado no taboleiro de anuncios do centro.

Todas as solicitudes de reserva para 1º de ESO foron admitidas.

Solicitudes de admisión:Do 01 ao 20 de marzo.

Para presentar unha solicitude deberá seguir algunha das tres opcións descritas a continuación:
  1. Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro:

Para presentar a solicitude presencialmente no centro deberá entrara seleccionar a opción de menú “Solicitudes--> Admisión --> Crear”. Deseguido aparecerá unha pantalla con lapelas na que deberá cubrir os datos necesarios, tales como datos persoais e de contacto, os datos académicos e os criterios alegados e autorizacións. Despois de cubrir a información descrita, accederase á lapela “Confirmar solicitude”. Nesta lapela poderá confirmar os datos que indicou premendo no botón “Confirmar” e poderá descargala para asinar e presentar no centro.

2. Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica:
    Para presentar a solicitude a través da Sede Electrónica deberá acceder a admisionalumnado con usuario de Chave 365 ou con certificado dixital, para elo deberá premer na icona verde que se atopa arriba a dereita . Posteriormente deberá seleccionar a opción de menú “Solicitudes--> Admisión --> Crear”. Deseguido aparecerá unha pantalla con lapelas na que ten que indicar os datos necesarios, tales como datos persoais e de contacto, os datos académicos e os criterios alegados e autorizacións. Despois de cubrir a información descrita, accederase á lapela “Confirmar solicitude”. Nesta lapela poderá confirmar os datos que indicou premendo no botón “Confirmar” e posteriormente premendo no botón "Firmar e presentar en Sede Electrónica", poderá firmar a solicitude dixitalmente, quedando como presentada no centro, sempre que o proceso de firma remate correctamente.

IMPORTANTEDebe achegar, na Sede Electrónica da Xunta de Galicia o anexo I bis dixitalizado (COMPROBACIÓN DE DATOS DOS MEMBROS COMPUTABLES DA UNIDADE FAMILIAR, ultima páxina da solicitude que pode visualiar e descargar nesta aplicación).

Debe achegar escaneada toda a documentación pertinente á hora de presentar solicitude.

3. Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro:

Se non desexa cubrir a solicitude dixitalmente pode facelo de xeito manual descargando dende os seguintes enlaces os documentos, cubrilos e presentalos firmados no centro.

CALENDARIO DE SETEMBRO

Aviso: os libros de texto que o alumnado ten pendente de devolver terán que ser entregados á hora do exame de setembro da materia á que corresponde cada libro.

CALENDARIO PROBAS EXTRAORDINARIAS

ENTREGA DE BOLETÍNS, REVISIÓNS E RECLAMACIÓNS

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2019-2020

Prazo de pre-matrícula (alumnado con materias pendentes para setembro):  27 e 28 de xuño

Prazo de matrícula ordinario( alumnado con todo aprobado en xuño): Do 01 ao 10 de xullo.

Prazo de matrícula extraordinario: Do 01 ao 10 de setembro.

Información sobre o proceso

Seguro escolar

Resgardo de matrícula

Impresos de matrícula

1º ESO 2º  ESO  3º ESO   4º ESO
   1º BAC  2º BAC

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o curso escolar 2019/2020

Orde do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20 (código de procedemento ED330B).

Impreso de solicitude

Pode consultar toda a información premendo no seguinte enlace

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR E FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Adquisición de material escolar:

Os vales de material para o alumnado admitido serán entregados  dende o mércores 19 de setembro ata o venres 21 de setembro, de 10 a 13 horas

Fondo solidario de libros de texto:

Listaxe definitiva de solicitudes concedidas

Listaxe definitiva de Libros complementarios*

*Entre ós días 18 e 19 de setembro serálle comunicado ao alumnado no centro os libros complementarios que se lle adxudican.

HORARIO DE VERÁN

Pódese consultar o horario de verán premendo no seguinte enlace.

Paradas transporte escolar curso 2018/19

Exposicións curso 2019/2020