Taboleiro

INFORMACIÓN COVID

protocolo covid (31 de agosto)

O que temos que facer as familias cada mañá

Para a detección precoz no alumnado, estes (ou os seus pais/nais/titores/as legais) realizarán unha auto avaliación dos síntomas de forma diaria a fin de comprobar se estes son compatibles cunha infección por SARS-CoV-2 cuxos resultados non teñen que enviarse ao centro, pero si comunicar a ausencia. Utilizarase a enquisa clínicoepidemiolóxica que se describe no Anexo I, que debe realizarse cada mañá, antes da chegada ao centro. Diante da aparición de polo menos un dos síntomas que aparece na enquisa os proxenitores ou titores non enviarán ao alumno/a á clase e solicitarán consulta co seu médico ou pediatra.

ANEXO I

Comunicación de ausencias por sintomatoloxía COVID

No caso de que ao aplicar a enquisa do anexo I, se teña algún dos síntomas, comunicarase ao centro por algún dos seguintes medios:

CORREO E: covid@ieseduardopondal.org

tfno: 881866367

Haberá que indicar nome, apelidos e grupo do alumno ou da alumna.

INICIO DE CURSO

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID 19 NO CURSO 2020-2021 no noso centro.

anexo (plano de accesos e circulación)

O inicio de curso será nas seguintes datas:

23 DE SETEMBRO (08:45-14:25): 1º e 2º de ESO e 1º de BAC

24 DE SETEMBRO (08:45-14:25): 3º de ESO e 2º de BAC

25 DE SETEMBRO (08:45-14:25): 4º de ESO

O día 22 cada familia será informada en abalarmobil do grupo do seu fillo ou da súa filla.

O alumnado accedará ás aulas de referencia segundo os planos publicados no seguinte enlace.

Á primeira hora serán recibidos na aula polo seu titor/a. O resto da xornada lectiva discurrirá segundo o horario de cada grupo.

OS GRUPOS DE ESO SERÁN TODOS PRESENCIAIS.

NO BACHARELATO, CANDO O NÚMERO DE ALUMNADO DUN GRUPO SUPERE OS 25 ALUMNOS/AS, SERÁ SEMIPRESENCIAL COAS SEGUINTES CARACTERÍSTICAS:

HABERÁ SEMPRE 25 ALUMNOS/AS EN CLASE E QUEDARAN EN CASA OS RESTANTES DE FORMA ROTATORIA DIARIA QUE PASO A EXPLICAR CUN EXEMPLO:

Un grupo de bacharelato con 26 alumnos/as. Cada día haberá en clase 25 e un/unha quedará en casa. Así cada alumno/a deixará de asistir ao centro 1 día de cada 25 lectivos.

A DIRECCIÓN

Calendario de exames de setembro

Podedes consultar a data de hora dos exames de setembro premendo no seguinte enlace:

PROCESO DE ADMISIÓN

Xa están expostas no taboleiro do centro as listaxes definitivas de admitidos e excluídos.

A dirección

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2020-2021

Prazo de pre-matrícula (alumnado que non aproba todo en xuño): Do 01 ao 10 de xullo.

Prazo de matrícula ordinario( alumnado que aproba todo en xuño): Do 01 ao 10 de xullo.

Prazo de matrícula extraordinario: Do 01 ao 10 de setembro.

Información sobre o proceso

Seguro escolar

Resgardo de matrícula

Impresos de matrícula

1º ESO 2º  ESO  3º ESO   4º ESO
   1º BAC  2º BAC

publicación de notas

As notas de ESO e 1º de bacharelato serán publicadas en Abalar o día 22 de xuño ás 21:00

INCORPORACIÓN DO ALUMNADO DE 2º DE BAC

Incorporación voluntaria de alumnado de 2º de BAC  a partir do próximo 25 de maio.

Non poden acudir ao centro os nenos/as con síntomas compatibles co COVID-19 o diagnosticados de COVID19, o que se atopen en período de corentena domiciliaria por ter tido contacto con algunha persoa con síntomas o diagnosticado de COVID-19. Para isto, as familias vixiarán o estado de saúde e realizarán toma de temperatura todos os días antes de saír da casa para ir ao centro educativo. Si o alumno/a tivera febre ou síntomas compatibles con COVID-19 non deberá asistir ao centro debendo chamar ao seu centro de saúde ou ao teléfono 900 400 116 e avisando simultaneamente ao centro educativo.

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR E FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Publicada a Orde de axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

Prazo para presentar as solicitudes: desde o 20 de maio ata o día 19 de xuño de 2020 incluído.

Pode consultar toda a información premendo no seguinte enlace:

información

CALENDARIO DE INICIO DE CURSO 2019/20

Calendario de inicio de curso

Venres 13

Ás 10:30 h presentación de bacharelato.

Ás 12:00 h presentación de ESO.

O transporte escolar  pasará polas respectivas paradas de acordo coa hora de chegada ao centro (12:00 h).

Ás 13:30 remate e saída do transporte escolar.

Luns 16: inicio das clases

« Outubro 2020 »