PROCESO ELECTORAL DE RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR

As votacións para a elección dos representantes do alumnado no Consello Escolar celebráranse o vindeiro 23 de novembro a partir das 10:25 horas nas clases respectivas de cada grupo, a mesa de votación irá a cada grupo para que podan exercitar o seu dereito o voto.
As votacións para a elección dos representantes dos pais/nais no Consello Escolar celebráranse o vindeiro 23 de novembro. A mesa de votación estará colocada na entrada do IES de Brion de 18:00 a 21:00 horas.

Listaxe de candidatos ao Consello Escolar

A xunta electoral acordou a ampliación do prazo de presentación de candidaturas ao Consello Escolar para todos os sectores educativos ata o venres día 19 de novembro ás 12:00 horas

No documento adxunto preséntase o calendario do proceso electoral de renovación parcial do Consello Escolar, do cal se destacan as seguintes datas:

7-15 de novembro Prazo de presentación de candidaturas aos distintos sectores na Secretaría do Centro
Reclamación ao censo
17-18 novembro Reclamacións á proclamación de candidatos
19-novembro Resolución reclamacións
23-novembro VOTACIÓNS:
Profesorado.
Alumnado: Pola mañán nas clases
Pais/Nais: Pola tarde a partir das 18:00 horas ata as 21:00 horas
P.A.S.: Ás 14:00 horas