CONFERENCIA: "DEZ MIL RÍOS, DEZ MIL PROBLEMAS"

Este curso no IES de Brión estamos traballando sobre a auga, desde moi distintas perspectivas.

O vindeiro Martes, 23 de abril pola tarde, terá lugar a Conferencia "Dez mil ríos, dez mil problemas: masas de auga e cambio climático"  a cargo de Fernando Cobo Gradín, profesor de Hidroloxía das Augas Continentais na Facultade de Bioloxía da Universidade de Santiago de Compostela. Queremos que este acto sexa aberto, polo que convidamos a participar a toda a comunidade escolar e ao público en xeral.

Ao mesmo tempo invitámosvos a ver os traballos, relacionados coa auga, que o alumnado deste centro foi realizando, e que se irán expoñendo até o final do curso.

A continuación presentamos algúns recursos na rede interesantes sobre a auga:

Proxecto elaborado polos departamentos de Xeografía e Historia, Tecnoloxía, Xeometría, Literatura e Ciencia do IES A Sangriña que trata da auga, as súas propiedades, estrutura, estados, ciclo,... dos ríos e as súas características,... das máquinas hidraúlicas tradicionais, da súa historia, funcionamento, partes, tecnoloxía, ...da literatura popular, paisaxística, refráns, ...xeometría.

A auga

EXPOSICIÓN: LA ESFERA DEL AGUA

Exposición do CSIC para introducir ao visitante no mundo da agua, desde as  súas propiedades químicas ata o seu  su papel na historia e na civilización humana.

XESTIÓN DE AUGA

Zona interactiva da web de Sotavento cun programa para comparar o consumo de auga no baño co uso de mecanismos eficientes.

Tamén se fai un estudo do sistema de recollida de augas pluviais da vivenda bioclimática.

USO CORRECTOS DA AUGA

Animación flash sobre usos correctos da auga, creada polo Consocio do Principado de Asturias