CONTRATOS-PROGRAMA 2018-2019

Para a mellora do éxito escolar e a calidade educativa, un curso máis, solicitamos  participar nos CONTRATOS-PROGRAMA da Conselleria de Educación e Ordenación Universitaria, para ó que presentamos un proxecto dentro do apartado 3: MELLORA DA CONVIVENCIA E PROMOCIÓN DA IGUALDADE NOS CENTROS. Co  proxecto deste curso pretendemos traballar POLA IGUALDADE SIN NINGÚN TIPO DE   DISTINCIÓN , POR RAZÓN DE SEXO, RAZA, CREDO  OU RELIXIÓN E POLA  CREACIÓN DUNHA ESCOLA INCLUSIVA EN TODOS OS SEUS ESPAZOS E ACTIVIDADES.

Concedido  comenzamos a traballar nos espazos de uso común, coñecer experiencias de centros con espazos deste tipo, rediseñar os nosos, crea un espazode "acougo" na biblioteca, recompilaremos xogos tradicionais e cooperativos coa axuda das familias,...Tamén utilizaremos  contos que fomentan a inclusión e a igualdade,  a música, contacontos, obradoiros,... Utilizaremos o PFPP no que participa o profesorado coas aportacións de Gey Lagar  e o seu método "Patios e parques dinámicos".

Polo tanto todo o traballo do  centro xirará en torno a inclusión e a igualdade, tendo en conta as colaboracións con outros centros , con distintas entidades e organismos : ESCOLA GALEGA DE CONSUMO, CIM, ASPANANE,...

Proxecto: "VIAXE AO REINO DAS EMOCIÓNS" 2018-2019

Por segundo ano consecutivo colaboramos coa FUNDACIÓN MENIÑOS,  traballando pensando nas emocións, co obxectivo de aprender  a identificar e xestionar as emocións propias e alleas. Participan todas as nenas e nenos do centro e todo o profesorado. Co ánimo de  axudar a que a nosa comunidade educativa comprenda a importancia deste traballo a Fundación enviou información que podedes ler picando aquí.

Esperamos  que esta información  vos sirva de axuda .

RECOMENDACIÓNS PARA O ALUMNADO DE NOVO INGRESO

PROGRAMACIÓN XERAL ANUAL 2016 / 2017

SIGLAS DOCUMENTOS

PEC - Proxecto Educativo de Centro

PXA - Programación Xeral Anual

NOF - Normas de Organización e Funcionamento

Nee - Necesidades educativas especiais

D O - Departamento de Orientación

DLG- Dinamización da Lingua Galega

CCP - Comisión Coordinación Pedagoxica

TICS- Tecnicas de Información e comunicación

PT  -  Pedagoxia Terapeutica

AL  -  Audición e Linguaxe

PLAMBE - Plan de Mellora de Bibliotecas Escolares

NORMAS DE ORGANIZACION E FUNCIONAMENTO (N.O.F.)

Pica aquí para acceder o documentos das NOF.

PEC (Proxecto Educativo de Centro)

Pica aquí para acceder o PEC.

PROXECTO LINGÜÍSTICO DE CENTRO