Responder ó comentario

DÍA ESCOLAR DA PAZ E A NON VIOLENCIA

Nesta semana estamos a celebrar o día escolar da Paz e a non Viloencia, a través dun montón de actividades cargadas de igualdade e tolerencia:

-Coa colaboración da equipa da biblioteca xa podemos disfrutar nas pizarras dixitais das aulas, cun conto moi especial: O rei que bordaba estrelas.

Podedes disfrutar del sempre que queirades a través deste enlace.

As nenas e nenos de 4 anos partindo deste fermoso conto,están a facer un taller de cosido de estrelas (dentro do noso proxecto "VIVIR EN VIVEIRO QUE BONITO É " seguindo o  CAMIÑO DO MAR neste Xacobeo 2021-22  que está cheo de ESTRELAS).

O alumnado de tres anos realizou un mural da portada do conto coa imaxe do rei, que colocamos na árbore da entrada da nosa escola, xunto ás estrelas bordadas.

Os nenos e nenas de tres e catro anos fixeron unha fermosa actividade plástica sobre a nosa cantiga "Todos queremos paz".

Ademáis da celebración da Paz queremos lembrarnos tamén do DÍA DA ILUSTRACIÓN e para festexalo, as alumnas e alumnos de 5 anos realizaron a través do kamishibai, unha adaptación  do conto Negros e brancos que Librín deixou na CITA A CEGAS,

Aquí tedes o enlace.

Noraboa a todos, estades feitos uns campeóns!!