Reis EP

DATOS DA ESCOLA DE REIS EP

Ubicación: AC-841, 18, 15883 Teo, La Coruña. VER UBICACIÓN NO MAPA.

Aula mixta de Primaria da que forman parte un total de 10 alumnos/as da seguinte maneira:

1º de E. Primaria: 6 alumnos/as.

2ª de E. Primaria: 4 alumnos/as.

Titora: Lorena Martínez

Centro receptor do alumnado ó que está adscrito: CEIP Plurilingüe da Ramallosa

PLAN DIXITAL DA ESCOLA DE REIS

DATOS DE CONTACTO:

CONTACONTOS

Onte viñeron a lernos un conto Branca e Lara (Fademur) "Iriña Bailarina". Nós xa o coñecíamos, pero encantounos volvelo a escotar. Ademais fixemos 4 talleres/xogos a prol da igualdade de dereitos moi chulos (en relación ao conto). :)

Velaquí o estamos...

ARTISTEAMOS!

Aproveitamos calquera situación para aprender novas cousas,  por iso para pintar as latas indagamos na obra do artista Joan Miró. Estivemos buscando e analizando obras ata que demos con algunha que nos interesaba en especial! Aquí tendes as latas de César Miró, Mauro Miró, Vera Miró e Ferchu Miró. Pero Abril e Telmo quixeron contextualizar co contido da lata... así que decatáronse por pintalas como se fosen fresas! Gran idea tamén! :)

XELA ARIAS -- 17 DE MAIO 2021

Este ano conmemoramos á autora Xela Arias polo Día das LETRAS GALEGAS. Os carteis que vedes fóronse expoñendo de cole en cole ata chegar a Reis. É unha participación de todo o CRA en homenaxe á autora.

Esperemos que vos guste! :)