Actuacións das alumnas do Conservatorio e da Escola de Música de Tui na gala da muller 2022!

Actuacións da Gala da muller 2022 "Mulleres de onte, hoxe e mañá" coa participación de alumnas do Conservatorio e Escola de Música de Tui (Clik neste título para ver todas as actuacións)

“Se eu achase a palabra” de Patricia Goberna García.

Coro infantil feminino da Escola de Música de Tui. Ao piano Patricia Goberna García, ao clarinete Mayra Vila e Débora Baz, ao violín Clara Canosa y Lucía Ramírez e ao violonchelo Laura Ramírez

Dirixe o coro a profesora Ruth Natalia Lago Antolín

“Pastorale Enfantine” de Cécile Chaminade. Clara Canosa (Violín) e Tseday Fernández (Piano)

“O solitario” de Magoia Bodega. Erika Domínguez (Gaita) e Carla Solleiro (Pandereta)

“Vivo” de Grazyna Bacewics. Vania Fernández (clarinete) e Lía Santamarina (piano)

“Arabesque” de Germaine Tailleferre. Débora Baz (clarinete) e Beatriz Cristobal (piano)

“Romanze” de Elizabeth Sachsen-Meinigen. María Fernández (clarinete) e Beatriz Cristóbal (piano)

“Air Slave” de Clemence de Grandval. Sara Quesado (clarinete) e Beatriz Crsitóbal (piano)

“Tres morillas” de María Mendoza. Iria Rocha e Cintia Baz (Piano a 4 mans)

"La Bella" de María Mendoza. Valeria López (piano)

NORABOA A TODAS AS PARTICIPANTES!!!!!