COMEDOR

Resultado de imagen de gif animado comedor escolar

Consulta a Guía de axuda para programar menús escolares saudables editada pola Xunta de Galicia.

Se queredes consultala facede clic na imaxe MENÚS ESCOLARES

O comedor escolar vén funcionando dende o comezo de curso desde as14:30 a 16:00

Horario de recollida dos usuarios

• para o alumnado de Ed. Infantil do CRA Antía Cal é ás 15:15 h (xa que entran ao comedor na primeira quenda).
  • para o alumnado de Ed. Primaria é ás 16:00 h.

Coidadoras

As coidadoras  son Josefa, Beatriz e Irene

(tfnos. 986369756, 675680059)

Servizo de catering

O servizo de catering está a cargo da empresa Serunion.

Se desexa efectuar o alta para o curso, tanto para a modalidade habitual como para os usuarios esporádicos, deberá remitir a ficha cuberta (que se lles entregará no colexio).

Recordade que o horario para anular os pratos en caso de ausencia segue sendo ata as 10:00h da mañán do mesmo día.

NORMAS DE FUNCIONAMENTO

SERUNION a disposición dos usuarios 630 36 38 44 e teléfono da oficina 986 45 30 40

Correo electónico: info@alimentacionsaludablegallega.com

O horario de atención: de luns a xoves de 9:30h a 14:00h e de 15:00h a 18:00h. Os venres só en horario de mañán.

No verán (do 1/07 ao 31/08) en horario de mañán.

A petición de alta, baixa ou modificación do servizo deberá comunicárnola antes do 25 de cada mes, facéndose efectiva para o mes seguinte. Estas comunicacións nunca poderán realizarse a través dos monitores/as. Debe contactarnos no teléfono ou e-mail antes mencionados.

Tarifas aplicables dacordo á política de subvencións do Concello de Gondomar

O prezo do MENÚ/DÍA é de 5,14€ hai que descontar 1 euro de subvención polo que as familias pagan 4,14€

Prezo xantar con subvención total por emerxencia Gratuíto

Este curso o prezo sube un pouco xa que polo protocolo COVID hai que facer labores de: limpeza de estancia e vaixela, axustar horarios e vixiancia.

O cobro do recibo é mensual e realizarase entre o día 10 e 15 do mes seguinte ao servizo. O importe mensual do recibo é o resultado de multiplicar o número de días contratados do alumno polo prezo do servizo.

Páxina web de Serunion a disposición dos usuarios

www.serunion-educa.com clic aquí para acceder