arquivo

ENTROIDO

Aquí tedes o álbum de fotos coas imaxes do pasarrúas de hoxe! Graciñas por vir a vernos e agardamos que teñades un bo Entroido!! Vémonos de novo, o xoves 3 de marzo !

DÍA DE ROSALÍA

Hoxe, día 23 de febreiro do 2022 conmemórase o Día de Rosalia de Castro. Dende o cole fixemos unha chea de actividades para recordar a nosa escritora galega de referencia. Aquí, podedes velas!

O luns, o Concello de Carral organizou unha actividade teatral sobre Rosalía de Castro para o alumnado de 4º de Educación Primaria.

O martes, o alumnado de 4º de Educación Primaria xunto co alumnado do IES de Carral e colaborando coa Fundación de Rosalía, foi a rúa que ten dedicada para lembrar a súa obra e legado. O alumnado fixo unha lectura colectiva de poemas da escritora. E saímos na prensa!!! Aquí tedes a noticia.

Hoxe, mércores, o alumnado de 5º de Educación Primaria recitou poemas da autora, na hora de ler, na Radio Escolar para o todo o centro.

Aquí podedes escoitar o podcast e ver o vídeo do ben que o fixeron estes  catro rapaces e rapazas !!!

PIPPI

Na aula de inglés, como parte do PDI do colexio “Os super recreos de Pingüi”  escollemos como inspiración a Pippi Longstocking (Pipi Mediaslongas), todo un exemplo do divertido  que é xogar e xogar…!

Fixemos diferentes actividades con Pippi como protagonista, entre elas, deseñamos diferentes traxes para Halloween/Samaín. Fixemos unha presentación das nosas personaxes e gravámolas. Recollemos algunhas no seguinte vídeo:

Formación usuarios

Os nosos proxectos