Contidos recentemente publicados nesta web

SOLICITUDE TRANSPORTE ESCOLAR CURSO 2021-2022

Transporte escolar – CEIP Capellanía del Yágabo

Aberto o prazo (do 5 ao 20 de maio) para solicitar transporte escolar para o curso 2021-2022. Para ver a información completa, prema na imaxe.

IMPRESOS

Solicitude de transporte para USUARIO DE DEREITO.

Solicitude de transporte para USUARIO EXCEPCIONAL.

INFORMACIÓN IMPORTANTE

Os próximos días 20 e 22 de abril o Concello de Betanzos vai realizar catro sesións formativas para que as persoas poidan familiarizarse coa SEDE ELECTRÓNICA, canle polo que haberá que presentar este ano as solicitudes para acceder ao Servizo Municipal de Comedor Escolar e Madrugadores, campamentos de verán no ámbito da conciliación ou axudas para o material escolar. Máis información no enderezo https://novas.betanzos.es/nota-informativa-servizos-sociais/ ou chamando ao teléfono 981770011.

PREMA NA IMAXE PARA VER A INFORMACIÓN COMPLETA.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ALUMNADO NOVO ADMITIDO PARA O CURSO 2021-2022

ADMISIÓN ALUMNADO 2019-2020 | Colegio Mª Inmaculada

Publicada a listaxe PROVISIONAL de alumnado novo admitido para o curso 2021-2022. TODAS AS SOLICITUDES FORON ADMITIDAS.

Pódese consultar a listaxe na Secretaría do colexio.

Antes do 18 de maio publicarase a LISTAXE DEFINITIVA.

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

A partir do luns, día 01-03-2021, retómanse as actividades extraescolares, tal e como estaban realizándose antes da suspensión temporal.

ADMISIÓN PARA O CURSO 2021-2022

Poden realizar as súas consultas no teléfono 881880237 ou no correo electrónicoceip.vales.villamarin@edu.xunta.gal

Se vai realizar os trámites presencialmente, deberá solicitar unha cita no mesmo teléfono ou no mesmo correo electrónico.

O prazo para presentar as solicitudes para o alumnado de nova incorporación ao colexio será do 1 ao 22 de marzo de 2021.

Publicación das listaxes provisionais de alumnado admitido: 26 de abril de 2021.

Publicación das listaxes definitivas de alumnado admitido: 18 de maio de 2021.

Formalización de matrícula: do 20 ao 30 de xuño de 2021.

Información admisión alumnado

Calendario procedemento de admisión

Áreas de Influencia

Postos escolares vacantes

Tríptico PEC (Proxecto Educativo de Centro)

Orde 12 de marzo de 2013

Orde 25 de xaneiro de 2017

Orde 18 de decembro de 2020

IMPRESOS

Solicitude de admisión

Documento Autorización de Matrícula

Solicitude de Transporte Normal (domicilio a máis de 2 km)

Solicitude de Transporte Excepcional

INFORMACIÓN ENTROIDO

Resultado de imagen de entroido

Estimadas familias:

Achégase o Entroido e o centro  non ten programada ningunha actividade conxunta para esta ocasión, por razón obvias.

Tampouco queremos frear a iniciativa particular nin apagar o espírito de celebración que acompañan estas datas, polo que manteremos os mandados do Meco e os publicaremos na web para quen queira seguilos. Ademais, o venres, 12 de febreiro, o alumnado que así o desexe poderá vir disfrazado ao centro de maneira libre (sen careta). Este ano máis que nunca se merece un ánimo polo mérito e sacrificio demostrado.

Recibide do Equipo Docente e Directivo do centro un saúdo e o agradecemento á vosa confianza e colaboración.

SUSPENSIÓN TEMPORAL DAS ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Actividades extraescolares - Alojaweb

Seguindo as instrucións da Autoridade Sanitaria, é necesario  suspender, temporalmente,  as actividades extraescolares, a partir de hoxe e ata novo aviso.

Polo tanto, mañá, xoves, 22 de xaneiro, xa non se realizarán as citadas actividades.

NOVO CONTRATO DE TRANSPORTE

A Consellería de Infraestrutura e Mobilidade remitiu un correo electrónico ao colexio no que informa de que o novo contrato de transporte que atende ao noso centro supón que á volta das vacacións de Nadal, o 8 de xaneiro, o transporte escolar pasa a ser atendido a través do servizo de transporte integrado nas rutas 2 (pato), 7 (bolboreta) e 8 (caracol).

A empresa adxudicataria que se fai cargo da súa prestación é UTE XG-871

BOLETÍN INFORMATIVO 1ª AVALIACIÓN

Publicación de notas 1ª Evaluación – IES ARUCAS DOMINGO RIVERO

Dada a situación actual, o boletín informativo para as familias das cualificacións da 1ª avaliación poderá consultarse  na aplicación ABALARMÓBIL a partir do luns, 21 de decembro de 2020.

BOLETÍN INFORMATIVO 1ª AVALIACIÓN

Publicación de notas 1ª Evaluación – IES ARUCAS DOMINGO RIVERO