RESERVA DE PRAZA PARA CONTINUAR ESTUDOS NO IES ADSCRITO AO CENTRO NO CURSO 2021/22

Desde o 11 de xaneiro ata o 8 de febreiro, ambos incluídos, estará aberto a prazo para realizar a reserva de matrícula no IES Rafael Dieste (instituto adscrito ao noso centro) para o curso 2021/22 por parte do alumnado de 6º de Educación Primaria.

A reserva poderá realizarse dos seguintes xeitos:

1. A través da dirección web https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

2. Devolvendo cuberto ao seu titor ou titora o impreso entregado ao alumnado.

Podedes consultar toda a información premendo en http://www.edu.xunta.gal/portal/node/32849

BO NADAL NO CAMIÑO 2020

PARA VER O VIDEO DE "BO NADAL NO CAMIÑO 2020" PULSA NA IMAXE

PUBLICACIÓN DAS CUALIFICACIÓNS EN ABALAR

Estimadas familias:

A publicación das cualificacións a través de Abalar realizarase o 22 de decembro en horarios diferentes por motivos informáticos:

• 14:00 horas: EI , 1º e 2º de EP.
  • 15:00 horas: resto de niveis de EP.

Por outra banda, lebramos que as clases reiniciaranse o venres 8 de xaneiro.

Aproveitamos para desexarvos Bo Nadal! e agradecervos o apoio recibido neste 1º trimestre.

O noso alumnado é un exemplo de bo facer.

Grazas.

A Comunidade SPV

BO NADAL SAN PEDRO DE VISMA

ESTAMOS EN DATAS MÁXICAS E DE MOITA ILUSIÓN PARA OS NENOS E NENAS. QUEREMOS COMPARTIR ESTES MOMENTOS COA FAMILIA DO CEIP PLURILINGÜE SAN PEDRO DE VISMA DESEXÁNDOVOS UN BO NADAL.

BECAS COMEDOR AYUDA EN ACCIÓN

Comenzamos el proceso de gestión de las becas de comedor de Ayuda en Acción esta semana.

Inscripción y fechas

A partir del miércoles día 2 de diciembre y hasta el día 17 (ambos inclusive) podréis solicitar la beca de comedor que ofrecemos en colaboración con Ayuda en Acción.

Para solicitarla tendréis que pasar por la Secretaría del colegio en el siguiente horario:

Miércoles: 9:00-9:50 y 12:25-13:10
Jueves: 9:50-10:40
Viernes: 9:00-9:50

La beca se comenzará a disfrutar en el mes de enero.

Documentación

Aquellos solicitantes que no hayan pedido el Fondo de Libros tendrán que aportar su declaración de IRPF, y, en cualquier caso, tendrán que firmar una autorización para el uso de la información.

Condiciones

Los beneficiarios de la beca tendrán que pagar 10€ mensuales de comedor y, en la primera mensualidad, 7€ más en concepto de seguro anual de accidentes.

Es posible que en algunos casos no se pueda otorgar una plaza presencial por falta de plazas en la burbuja del aula del alumno. En tal caso, se ofrecerá la posibilidad de disfrutar del servicio de Jardanay en Casa o declinar la plaza.

Podéis consultar en nuestra página web las condiciones de inscripción y el folleto de comedor en la siguiente dirección: http://aspedreiras.com/inscripcion-en-el-comedor-20-21/

SEMENTA CAMIÑO

POR FIN CHEGOU O DÍA!

Dende o CEIP San Pedro de Visma estamos moi emocionadxs de poder presentarvos o noso proxecto “SEMENTA CAMIÑO”

EN QUE CONSISTE⁉️
É un proxecto interdisciplinar organizado por Equipo de Medio Ambiente @sanpedrovisma , Equipo de dinamización Linngua Galega @edlg.visma , Equipo de Biblioteca SPV @bibliotecasanpedrodevisma e o profesorado de Educación Física no que participa TODO O CENTRO

O noso OBXECTIVO é completar os 906 km que hai no #camiñonorte De Santiago, entre Irún e Fisterra

COMO O IMOS FACER⁉️
Camiñando por un camiño de 500 m. marcado no centro. Todo ese noso verde ten q ser aproveitado!!

QUE VAI IR PASANDO NO CAMIÑO⁉️
Q imos coñecer cidades, vilas e Moita xente!! Nenas e nenos de toda a cornixa cantábrica cos q compartiremos a nosa lingua, as nosas sementes e as nosas experiencias.

QUE BUSCAMOS⁉️
 Desfrutar do aire libre
 Ser persoas activas! Non nos gusta o sedentarismo
Coñecer persoas,lugares, linguas,culturas...
Valorar o #camiñodesantiago , eixe cultural de Galicia @_xacobeo2021
SER EQUIPO. Iso é o q nos fai grandes no #spvisma

ANIMÁDESVOS A SEGUIRNOS⁉️

GRAZAS Á COMUNIDADE EDUCATIVA DE VISMA

QUEREMOS AGRADECER DENDE A DIRECCIÓN E DO PROFESORADO DO CENTRO, TODO O ESFORZO E COLABORACIÓN QUE TODAS/OS E SOBRE TODO, AS NENAS/OS DO NOSO CENTRO, ESTADES A REALIZAR PARA LOITAR DE XEITO SEGURO CONTRA ESTA SITUACIÓN SANITARIA QUE ESTAMOS VIVINDO. SOLICITAMOS A MÁXIMA COLABORACIÓN NAS ENTRADAS SAÍDAS E NAS MEDIDAS SANITARIAS PARA FACER DO NOSO CENTRO UN LUGAR SEGURO DE EDUCACIÓN.

QUEREMOS AGRADECER DESDE LA DIRECCIÓN Y DEL PROFESORADO DEL CENTRO, TODO EL ESFUERZO Y COLABORACIÓN QUE TODAS/OS Y SOBRE TODO, LAS NIÑAS/OS DE NUESTRO CENTRO, ESTÁIS A REALIZAR PARA LUCHAR DE MANERA SEGURA CONTRA ESTA SITUACIÓN SANITARIA QUE ESTAMOS A VIVIR. SOLICITAMOS LA MÁXIMA COLABORACIÓN EN LAS ENTRADAS Y SALIDAS Y EN LAS MEDIDAS SANITARIAS, PARA HACER DE NUESTRO CENTRO UN LUGAR SEGURO DE EDUCACIÓN.
WE WANT TO THANK THE ADDRESS AND TEACHERS DO CENTRO, ALL OR EFFORT AND COLLABORATION THAT ALL / OS AND ABOVE ALL, AS GIRLS / OS DO NOSO CENTRO, STATES TO BE CARRIED OUT FOR LOITAR DE XEITO SEGURO AGAINST THIS SANITARY SITUATION WE ARE ALIVE. WE REQUEST A MAXIMUM COLLABORATION NAS SAÍDAS ENTRIES AND NAS SANITARY MEASURES TO FACER DO NOSO CENTRO A SAFE PLACE OF EDUCATION.

VALES DE AXUDA DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

OS VALES DE AXUDA DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR , QUE NON FOSEN RECOLLIDOS SE ENTREGARÁN  PREVIA CITA TELEFÓNICA.

FIN DE CURSO

ESTIMADAS FAMILIAS QUEREMOS REMATAR O CURSO DESTE XEITO TAN ORIXINAL E DESEXANDO DE TODO CORAZÓN VOLTAR EN SETEMBRO CON MOITO ÁNIMO E FORZAS RENOVADAS, ESPERAMOS QUE VÓS COIDEDES MOITO E DESCANSEDES ESTE VERÁN QUE VOLO MERECEDES.

UN ABRAZO

A DIRECCIÓN