SOLICITUDE DE BOLSAS COMEDOR PARA O CURSO 2021-22

O Concello de A Coruña abre o prazo para solicitar as bolsas comedor para o curso académico 2021-22:

• Pazo de presentación de solicitudes: do 5 ao 30 de abril, ambos incluídos.
  • Presentación de solicitudes: nos rexistros municipais (con cita previa), no rexistro telemático da sede electrónica municipal ou en calquera dos outros previstos no artigo 16.4 la Lei 39/2015, do 1 de outubro.
  • Impresos de solicitude: están dispoñibles nos rexistros municipais, nos centros cívicos, na web do Concello e na sede electrónica.

Este ano o alumnado solicitante deberá ter un DNI, NIE ou número de identificación fiscal válido. Naqueles casos que por imposibilidade legal non dispoñan de ningún dos documento anteriores, poderá presentarse unha instancia no rexistro solicitando a cobertura do gasto de comedor con outro recurso, que será valorado polo Concello.

Preme AQUÍ para acceder á web do Concello de A Coruña e ampliar a información.

LIBROS DE TEXTO 2020-2021

RECOMENDAMOS NON MERCAR OS LIBROS ATA SETEMBRO PORQUE HAI MOITOS LIBROS SEN REMATAR DEBIDO Á PANDEMIA E SE VAN A RECUPERAR. SOBRE TODO OS DE PLÁSTICA.

PREME NA FOTO

FONDO DE LIBROS E AXUDAS DE MATERIAL

PRAZO PECHADO

DENDE O DÍA 20 DE MAIO ATA O 19 DE XUÑO INCLUÍDOS PÓDESE SOLICITAR PARTICIPAR NO FONDO DE LIBROS E AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR PARA O VINDEIRO CURSO 2020/2021.

ORDE 12 DE MAIO DE 2020 DA CONVOCATORIA

A SOLICITUDE FARASE PREFERENTEMENTE DE XEITO TELEMÁTICO NO SEGUINTE ENLACE

NO CASO QUE TEÑA QUE FACER A SOLICITUDE DE XEITO PRESENCIAL DEBERÁ TRAER COMPLETAMENTE CUBERTOS OS  ANEXO I E ANEXO II

ASÍ COMO TRAER LIBRO DE FAMILIA, SENTENZAS XUDICIAIS OU CERTIFICADOS DE DISCAPACIDADE (DE SER OS CASOS)

O HORARIO DE SECRETARÍA E DE 10h A 13h, E RESPECTARANSE AS NORMAS ESTABLECIDAS NOS PROTOCOLOS DO COVID-19.

NOTA: O ALUMNADO QUE CURSARÁ 5º E 6º DE PRIMARIA TERÁN LIBRO ELECTRÓNICO E-DIXGAL, PERO SI DEBERÁN MARCAR SOAMENTE A AXUDA DE MATERIAL ESCOLAR