FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

O PRAZO É DO 1 AO 10 DE XULL0 , HORARIO DE SECRETARÍA DE 10h A 12h.

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR:

IMPRESO DE FORMALIZACIÓN  DESCARGABLE

ENQUISA DA LINGUA EMPREGADA PREDOMINANTEMENTEDESCARGABLE

DÚAS FOTOS CARNET

CARTILLA SANITARIA

CARTILLA DE VACINAS ACTUALIZADA OU CERTIFICADO MÉDICO

DNI do neno/a (OPCIONAL)

LIBROS DE TEXTO 2020-2021

RECOMENDAMOS NON MERCAR OS LIBROS ATA SETEMBRO PORQUE HAI MOITOS LIBROS SEN REMATAR DEBIDO Á PANDEMIA E SE VAN A RECUPERAR. SOBRE TODO OS DE PLÁSTICA.

PREME NA FOTO

FONDO DE LIBROS E AXUDAS DE MATERIAL

PRAZO PECHADO

DENDE O DÍA 20 DE MAIO ATA O 19 DE XUÑO INCLUÍDOS PÓDESE SOLICITAR PARTICIPAR NO FONDO DE LIBROS E AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR PARA O VINDEIRO CURSO 2020/2021.

ORDE 12 DE MAIO DE 2020 DA CONVOCATORIA

A SOLICITUDE FARASE PREFERENTEMENTE DE XEITO TELEMÁTICO NO SEGUINTE ENLACE

NO CASO QUE TEÑA QUE FACER A SOLICITUDE DE XEITO PRESENCIAL DEBERÁ TRAER COMPLETAMENTE CUBERTOS OS  ANEXO I E ANEXO II

ASÍ COMO TRAER LIBRO DE FAMILIA, SENTENZAS XUDICIAIS OU CERTIFICADOS DE DISCAPACIDADE (DE SER OS CASOS)

O HORARIO DE SECRETARÍA E DE 10h A 13h, E RESPECTARANSE AS NORMAS ESTABLECIDAS NOS PROTOCOLOS DO COVID-19.

NOTA: O ALUMNADO QUE CURSARÁ 5º E 6º DE PRIMARIA TERÁN LIBRO ELECTRÓNICO E-DIXGAL, PERO SI DEBERÁN MARCAR SOAMENTE A AXUDA DE MATERIAL ESCOLAR