Benvidos ao CEIP Plurilingüe Rosalía de Castro

O noso centro participa na "Iniciativa ARCO 2020-2021"

Menú "Fin de Curso"

AVISO IMPORTANTE
Para poder recibir as comunicacións e avisos do centro é necesario ter descargado ABALARMOBIL.

AVISO FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA
Do 21 ao 30 de xuño ábrese o prazo de formalización de matrícula SÓ PARA O ALUMNADO DE NOVA ADMISIÓN

- Enquisa lingua predominante (só para alumnado de 4ºEI)

AVISO FONDOLIBROS

A Consellería de Educación acaba de publicar a Orde pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria.
Prema na seguinte ligazón para máis información:

INFORMACIÓN DA ANPA                          Este ano tentaremos, dentro das medidas protocolarias, realizar unha XOGOTECA de verán. Para ter máis información sobre o tema entrar no apartado da esquerda de Pais/Nais e subapartado Actividades.

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2021
"XELA ARIAS"
Picar nesta ligazón para xogar e interactuar coas actividades feitas no noso centro para conmemorar o Día das Letras Galegas.

AVISO LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMISIÓN DE ALUMNADO

As listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas xa están publicadas. Para poder consultalas poderá realizarse de forma presencial no taboleiro interior do centro ou a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave 365 ou certificado dixital.                                                                               Xa están publicadas na páxina web do centro co CÓDIGO que se lles entregou ao facer a solicitude, no apartado Secretaría subapartado Admisión Alumnado.                                                      A Dirección.

CURSO 2020-2021

"VIAXANDO ..... POLO MUNDO"

Outro ano máis levamos a cabo o concurso de debuxo das TIC,   sendo a temática deste curso "Viaxando ... polo mundo".

As gañadoras en Ed. Primaria foron Mariña (2ºA), Marta (4ºA) e   Sara (6ºA). En Ed. Infantil levou premio o curso de 5 anos.

Parabéns aos e ás premiad@s e grazas a tod@s por participar.

Deixamos na seguinte ligazón algúns dos debuxos participantes:

O día 23 de marzo celebramos no noso cole o "Día do Libro", votade unha ollada ao seguinte video:

No cole celebramos tamén o "Día do Autismo" co seguinte lema: "NESTE COLE TODAS AS PEZAS ENCAIXAN"

A semana do 22 ao 26 de marzo celebramos, como todos os anos   nas clases de Inglés, o "Easter Egg Hunt", sendo unha actividade   na que demostran as súas boas maneiras como exploradores e   exploradoras. Bota unha ollada na ligazón seguinte:

O 21 de marzo celebrouse o
"Día internacional do Síndrome de Down",
e o noso cole únese á celebración con esta fotografía:

*Pica na imaxe para agrandar

tamén con este vídeo, onde Lucía dinos que é
a síndrome de Down dun xeito fácil de entender e divertido:

e con este outro dunha preciosa historia lida por Ezequiel e Izan:

PROCESO DE ADMISIÓN

* Para información sobre o proceso de admisión e para descargar os modelos de solicitude acceder ao menú da esquerda: "Secretaría-Admisión Alumnado"

Video do "Día da Paz"

FELICITACIÓN DO NADAL
dos nenos e nenas do CEIP Rosalía de Castro

Este video amosa un agasallo que fixeron os nenos e nenas do colexio Rosalía de Castro aos seus compañeiros e compañeiras do cole de E.E. de Vilagarcía. É unha versión de "El libro negro de los colores" que eles escribiron usando o braille, os pictogramas, o galego, o castelán e o inglés.Está feito co motivo do día internacional da discapacidade e forma parte dun intercambio de actividades entre os dous colexios. Intercambio que sen dúbida intentaremos repetir, xa que foi para nós unha experiencia moi fermosa.

25N Día interncional contra a violencia de xénero

Pica na imaxe

Exposición virtual de cabazas no Samaín/Halloween

A continuación están as ligazóns da documentación importante para as familias:

*No apartado da esquerda "Documentación do centro" están todos os documentos relacionados coa nova situación provocada polo COVID 19.

ATENCIÓN

Para chamar ao noso centro dispoñemos, a   partir de agora, de novos números de teléfono:

Conserxería:   886159060

Secretaría:      886159061