Blogues

CAMPAMENTO NADAL 2021

No arquivo adxunto atoparedes información do Campamento de Nadal a realizar por Matrácala en Goian para favorecer a conciliación das familias.

Haberá descontos para familias socias da ANPA.

Prazas limitadas.

25N: "Bátelle"....NON!!!!!

O alumnado de 5º participou nun experimento co gallo do 25N Día Internacional para a Eliminación da Violencia contra a Muller. Temos moi claro que a cousa ten que cambiar e que depende de nós. Imos polo bo camiño!!!

25N2021: Bátelle....NOOONNNN!!!

Distribución de máscaras entre o alumnado de Educación Primaria, Educación Secundaria e Educación Especial

Publicada a Orde que regula o procedemento para a distribución de máscaras entre o alumnado de Educación Primaria, Educación Secundaria e Educación Especial

O ALUMNADO QUE RECIBIU A AXUDA DE MATERIAL ESCOLAR RECIBIRÁ AS MÁSCARAS DIRECTAMENTE SEN NECESIDADE DE FORMULAR SOLICITUDE ALGUNHA.

Quen máis podería solicitar esta axuda para as máscaras?

• As persoas que non foron beneficiarias da axuda para material escolar cunha renda per cápita igual ou inferior a 6000€.

• Alumnado matriculado en Educación Especial.

• Alumnado tutelado pola Xunta de Galicia.

• Alumnado con discapacidade igual ou superior ao 65% con independencia da unidade familiar.

En caso de ser máis dun fillo/a, cubrirase unha solicitude única.

Prazo de entrega das solicitudes ata o 26 de novembro.

Como se pode presentar?

No cole ou a través da sede electrónica da Xunta de Galicia (CHAVE 365; código de procedemento ED330E).

No documento adxunto atoparedes o impreso para cubrir ou solicitalo en Secretaría.

No caso de xa ter aportada esa documentación cando se solicitou a axuda para material escolar para o curso 2021/2022, non será preciso aportala.

RENOVACIÓN CONSELLO ESCOLAR

NESTE MES DE NOVEMBRO CELEBRARANSE ELECCIÓNS PARA A RENOVACIÓN PARCIAL DO CONSELLO ESCOLAR DO COLE.

NO DOCUMENTO ANEXO TEDES TODA A INFORMACIÓN: QUE É O CONSELLO ESCOLAR, CALES SON AS SÚAS FUNCIÓNS, OS PRAZOS DAS DISTINTAS FASES DESTE PROCESO...

PARA A PRESENTACIÓN DE CANDIDATURAS TEDES QUE SOLICITAR O IMPRESO EN SECRETARÍA OU DESCARGAR O DOCUMENTO.

ÁNIMO!!!!

15 DE OUTUBRO: DÍA DAS ESCRITORAS

Neste día homenaxeamos a todas aquelas autoras que en diferentes épocas amosaron coas súas PALABRAS que a creatividade non entende de xéneros. Poesía, aventura, suspense, fantasía... non hai límite para estas mulleres con forza.

QUE TEÑADES MOI BOAS LECTURAS!!!!

LIBROS DE TEXTO CURSO 2021/2022

En xullo entregaranse os vales que corresponden a 1º e 2º. Xa se avisará en que data.

Os dos demais cursos de primaria entregaranse en setembro (únicamente serían os vales de material. Os libros xa se atopan no colexio).

Avisarase por teléfono ás persoas que están excluídas.

For you, Tinita.

Goian, June 19th

It's for you, dear Tinita!!!!

CONVOCATORIA DE AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO, MATERIAL ESCOLAR E FONDO SOLIDARIO CURSO 2021-22

Na ORDE do 6 de maio de 2021 publicada no DOG n.º 93 de maio atópase toda a información para a xestión das axudas.

Este é un resumo:

COMO PRESENTAR E EN QUE PRAZO:

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: dende o 21 de maio ata o 22 de xuño (ambos inclusive).

MODO DE PRESENTACIÓN: preferiblemente na aplicación FONDOLIBROS no enlace https://www.edu.xunta.gal/fondolibros/ ou presencial no centro con previa cita. Cubrirase unha única solicitude para tod@s @s fill@s matriculad@s no centro.

A QUE CURSOS VAI DIRIXIDO:

• 1º E 2º DE PRIMARIA

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO (VALE)

• Estar matriculad@ en 1º ou 2º de Primaria no curso 21/22.
  • Non estar incurso nas prohibicións para obter condición de beneficiario recollidas no artigo 10 da lei 9/2007 do 13 de xuño das subvencións de Galicia.
  • Ter unha renda per cápita igual ou inferior a 10000€ segundo a Declaración da Renta do ano 2019.
  • 3º E 4º DE PRIMARIA

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO (BANCO DE LIBROS)

As asignacións de libros realizaranse ata esgotar existencias e por orde inversa á renda per cápita (situación a 31/12/2019).

• Estar matriculado en 3º ou 4º de Educación Primaria no curso 2021/22.

• Devolver en bo estado os libros de texto adquiridos con cargo ás axudas do Fondo Solidariodo curso 2020/21.

• Non estar incurso nas prohibicións para obter a condición de beneficiario, recollidasno artigo 10 da lei 9/2007, do 13 de xuño, de subvencións de Galicia.

• 5º E 6º DE PRIMARIA

O NOSO CENTRO É UN CENTRO EDIXGAL: Todo o alumnado conta con libro dixital no centro.

• PARA TODOS OS CURSOS DE PRIMARIA

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR (VALE)

• Estar matriculad@ en Educación Primaria.
  • Ter unha renda per cápita igual ou inferior a 6000€ segundo a Declaración da Renta do ano 2019.
  • Devolver en bo estado os libros de texto adquiridos con cargo ás Axudas do Fondo Solidario do curso 2020/2021.

IMPORTANTE!!!!! O alumnado que cursa 6º de Primaria este curso, ten que xestionar a axuda no IES ao que acuda cada un deles. O impreso é o mesmo polo que podedes descargalo de aquí.

NON devolución dos libros será motivo de exclusión do fondo solidario e das convocatoriasde axuda para a adquisición de libros de texto e/ou de material escolar.

IMPRESOS: ANEXO I e ANEXO II

Darío, con nós.

Hoxe, recibimos este video. Darío, si o fillo de Xela, agasallounos con estas verbas. Estamos completamente de acordo en que todos os días temos que conmemorar, falr e mimar á nosa fala.

Grazas, Darío, un cento de apertas do alumnado e profesorado do CEIP Pintor Antonio Fernández, un cole con nome de artista como a túa nai.

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 2 invitados conectados.