radio

PRENSA NA ESCOLA

A prensa e o traballo coa información forma parte fundamental de calquera biblioteca. As noticias, reportaxes, entrevistas, crónicas, publicidade, fakenews... son abordadas nas diferentes actividades a través da prensa na escola.

Para isto contamos coa subscripción a tres xornais :

Dentro do noso espazo "BIBLIQUIOSCO" podemos atopar unha ampla variadade de revistas de diversas temáticas: motor, animais, ciencia, natureza, debuxos...

Neste panel, situado na entrada do centro, o propio alumnado elabora presentacións desenvolvendo estratexias informativas, publicitarias, dixitais, creativas... sobre asuntos relacionados co centro e a biblioteca como: conmemoracións, recomendacións literarias, musicais, avisos, galerías de imaxes, vídeos, menús, actividades... Poñendo en práctica dunha forma útil e tanxible a importancia dunha boa información e unha boa presentación da mesma.

E por suposto non podía faltar a nosa ferramenta de prensa máis potente: a radio escolar "Radio Arrabal"

RADIO ARRABAL #3

Xa rematou o trimestre e aquí temos o programa especial de Nadal. Un programa cargadiño de sorpresas, noticias, informacións e novas seccións. Non deixes de escoitar a RADIO ARRABAL e...

a disfrutar do NADAL!!!

Mientras Cuchufleta Duerme: PATRÓN AMIGURUMI DEL APALPADOR GALLEGO

Radio Arrabal #2

Neste segundo programa da radio ARRABAL temos unhas noticias terroríficas, moito deporte e varias colaboracións de diferentes cursos de primaria. Estades preparados para tantas emocións? Pois adiante!!!

Desta volta o programa ten 3 partes, CLICA en cada unha delas para escoitalas.

PRIMEIRA PARTE

SEGUNDA PARTE

TERCEIRA PARTE

Radio ARRABAL 15

Décimo quinto programa da Radio Arrabal deste curso 2020-2021. Programa especial con moitos contidos sobre o día da Paz e a non violencia. A voar nas ondas do Arraballll!!!!

DÍA MUNDIAL DA RADIO

13 DE FEBREIRO DÍA MUNDIAL DA RADIO

Resultado de imagen de ondas de radio gif

Prema na imaxe para obter información