DIA DO AUTISMO

“Rompamos barreiras polo autismo, fagamos una sociedade máis accesible”

Con motivo do día do autismo, celebramos unha semana de actividades relacionadas co Trastorno do Espectro Autista (TEA). Os obxectivos específicos abarcaban un máis xeral que se centrou en saber que podemos facer como compañeiros/as con alumnos/as con TEA, para facilitarlles o seu día a día no centro escolar.

Así, entre outras actividades como a análise de vídeos, a realización de murais, o traballo en equipo e xogos con pictogramas, servíronnos para aprender e concienciarnos sobre o papel que cada un de nós temos para facer, que cada gran sume na atención á diversidade.

Finalmente, tal e como se reflicte nas seguintes fotografías, o alumnado pintamos as nosas mans de cor azul e rompemos barreiras polo autismo. Todo iso, como símbolo de unión e de compromiso para o logro da tolerancia, o respecto e a inclusión.