A MILLA DA NOSA ESCOLA

O sedentarismo converteuse nunha ameaza para o noso alumnado que pasa máis horas sentado fronte á televisión e o ordenador que xogando ou realizando actividades ao aire libre. Para combatelo, o programa escolar “Las escuelas de la millaanima a todos os colexios a axudar aos nenos a percorrer unha milla diaria cos seus compañeiros de clase. Ao igual que os cursos pasados, na nosa escola decidimos participar adaptando o reto ás idades dos nosos alumnos. Según a climatoloxía nos permita faremos a milla 1.600 m. no ximnasio ou no campo. Deste xeito, ademais de adquirir hábitos saudables e outros beneficios, estaremos en forma se a final de curso decidimos volver a facer un anaquiño do Camiño de Santiago como hai dous anos.

A milla da escola no curso 2018/19