Proceso de Admisión curso 24/25

Procedemento Admisión (só para novo alumnado)

• Solicitude de admisión  mediante:

o    A presentación do Anexo II (documento adxunto) no centro do 1 ao 20 de marzo (consultar horario de secretaría)

o   Entregandoa a través da sede electrónica da xunta; www.edu.xunta.es/admisiónalumnado

•  Documentación:

1. DNI do neno/a e dos proxenitores.
  2. Libro de Familia (orixinal e copia para o cotexo).
  3. Documento acreditativo de estar en disposición de reunir os requisitos académicos exixidos en cada nivel educativo.
  4. Obligatoriedade de que a solicitude veña asinada polos dous proxenitores (no caso de separación ou divorcio, a Solicitude tamén debe ir asinada polos dous agás convenio regulador ou sentenza xudicial que o determine).

• Presentación da documentación acreditativa dos criterios do baremo (só no caso de haber maior número de solicitudes que de prazas ofertadas): 24 de marzo ao 6 de abril.
  • Publicación provisional das persoas admitidas e non admitidas  25 de abril.
  • Reclamación ás listaxes provisionais nos 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación.
  • Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas  15 de maio.

Fase de matrícula

-       -   Formalización da matrícula en E. Infantil e Primaria entre o 20 de xuño e o 1 de xullo.

Normativa Reguladora (poden consultala pinchado nelas)

D 13/2022, do 3 de febreiro

Orde do 21 de outubro de 2022

Manual para as familias

LEMBRAMOS  QUE O ALUMNADO QUE XA ESTÁ MATRICULADO NO CENTRO NON TERÁ QUE FACER NINGÚN TRÁMITE ATA 6º DE EP.

IMPRESOS ADMISIÓN.pdf1.38 MB