ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO CURSO 22/23

O prazo para facer a Solicitude será do 1 ao 21 de marzo.

Procedemento Admisión (só para novo alumnado)

• Solicitude de admisión  mediante:

o    A presentación do Anexo II (adxuntos) no centro do 1 ao 21 de marzo (consultar horario de secretaría)

o   Entregandoa a través da sede electrónica da xunta; www.edu.xunta.es/admisiónalumnado

•  Documentación:

1. DNI do neno/a e dos proxenitores.
  2. Libro de Familia (orixinal e copia para o cotexo).
  3. Documento acreditativo de estar en disposición de reunir os requisitos académicos exixidos en cada nivel educativo
  4. No caso de separación ou divorcio,a Solicitude tamén debe ir asinada polos dous agás convenio regulador ou sentenza xudicial que o determine.

• Presentación da documentación acreditativa dos criterios do baremo (só no caso de haber maior número de solicitudes que de prazas ofertadas): 24 de marzo ao 6 de abril.
  • Publicación provisional das persoas admitidas e non admitidas  22 de abril.
  • Reclamación ás listaxes provisionais nos 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación.
  • Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas  13 de maio.

Fase de matrícula

-       -   Formalización da matrícula en E. Infantil e Primaria entre o 20 e o 30 de xuño.

Normativa Reguladora (poden consultala pinchado nelas)

D 13/2022, do 3 de febreiro

Orde do 12 de marzo de 2013

Orde do 25 de xaneiro de 2017