Probando, probando

Probando, Probando...
Onte xoves día 2 ou alumnado de 4º de Educación Primaria visitou varios locais do concello, concretamente Xoldra, Soa e Centro para executar unha receita. Antes desta saída ou alumnado en grupos, e despois de ter recibido formación con Lucas Requejo, tinga elaborada unha receita para convertila nunha tapa. Atrás quedaron días de cálculos matemáticos, cartas, esquemas... estudo de temas como a materia e as súas propiedades, xeografía galega, produtos de denominación de orixe galega, produtos ecolóxicos...todo para poder entrar nunha cociña e materializar unha idea. Vos hostaleiros acolléronnos de marabilla. Cada grupo entrou a cociñar e ou resto de compañeiras e compañeiros entraban para ver e facer anotacións. Despois de cociñar tocaba probar. Desta actividade viñeron con moitas axudas e recomendacións para seguir avanzando e conseguir unha tapa que non deixe ou padal indiferente a que nas probe. Nestes días volveremos saír para que vos tres grupos que quedan por estar diante dous fogóns cociñen. Un día moi enriquecedor ao que non deixamos de agradecer a todas as persoas ou seu tempo e axuda para facelo posible.