Bibliotecas escolares de Galicia

Toda a información da Consellería de Educación dirixida ás familias e alumnado

Acceso Aula Virtual

DOCUMENTOS DE CENTRO

Acceso á documentación e impresos do centro

Acceso á información do inicio do curso

Titoriais para o uso das aplicacións escolares

Propostas do equipo de biblioteca:

Crea a túa historia

Convértete en booktuber

Recuncho da poesía

Revista escolar

As vosas recomendacións literarias

XOGOS MATEMÁTICOS

O baúl

Enlaces a páxinas educativas con actividades didácticas e xogos

Día internacional da muller rural

O día 15 de outubro celebrase o "Día Internacional da Muller Rural".

Con este vídeo realizado pola Asociación Visibles e nesta data ,  queremos colaborar coa desmitificación da imaxe máis estereotipada da muller rural e visibilizar a gran diversidade de mulleres que forman parte deste ámbito.

Obradoiro Raigañas

A voz de Buño - 6

Descubrindo a olería de Buño

Día do Medio Ambiente

Zoquiñas vermellas

Elina Chauvert é a creadora de "Zapatos Rojos". Instalación artística, de debate e de reflexión social acerca da violencia machista que sofren as mulleres en todo o mundo. Con ela busca sensibilizar á cidadanía na loita contra os feminicidios.

Emulando ós " Zapatos Rojos" a Asociación Oleira de Buño adapta este movemento itinerante ás " Zoquiñas Vermellas".

" Zoquiñas Vermellas" establece un encontro entre a memoria colectiva e a denuncia social ca arte oleira. Cada par de zoquiñas aquí expostas pertence a unha muller á que lle foi arrebatada a vida.

Esta mostra só reflexa unha porcentaxe ínfima das máis de 1000 mulleres asasinadas en España dende que se empezan a contabilizar oficialmente no 2003.

A recadación íntegra da venta dos broches " Zoquiñas Vermellas" vai destiñada á axuda das mulleres e crianzas vítimas da violencia de xénero atendidas pola Asociación Mirabal.

Esta exposición permanecerá no colexio ata o luns 10 de maio e pode ser visitada no horario escolar. As persoas interesadas en colaborar coa Asociación Mirabal poden facelo adquirindo unhas "zocas vermellas" por 5 €.

Día contra o acoso escolar