EDLG

A MAXIA DO TEATRO

E neste curso tocoulles ao alumnado de 5º de Primaria vivenciar a maxia do teatro, unha actividade que leva tempo preparar, pero onde se traballan moitísimos aspectos importantes para a nosa rapazada.

Co teatro, fomentamos a creatividade e a imaxinación, xa que temos que crear un atrezzo e un escenario. Desenvolvemos habilidades sociais e emocionais, xa que todos somos importantes, todos témonos que axudar e adaptar aos nosos compañeiros de escena cando representamos o papel. Melloramos a concentración e atención, ademais de estimular a expresión e a comunicación e, o mellor de todo, realizáse nun ambiente de diversión, onde rimos moito, moitísimo!

A obra representada foi unha adaptación do conto "ALCALDESA VERMELLA" do HEMATOCRÍTICO, mostrando así a nosa humilde homenaxe a un gran escritor, que a pesar de deixarnos, sempre estará presente entre nós a través das lecturas.

Preme na foto, ou AQUÍ, se queres ver a obra e vivir a emoción do teatro con eles e elas

Pasámolo xenial e as familias puideron gozar desta obra tan fantástica.

SEMANA CULTURAL DAS LETRAS GALEGAS: TEATRO

Ola, familias!

O alumnado de 2º de primaria quixo cooperar na celebración das Letras Galegas cunhas obras de teatro que levan todo o curso preparando. Levaron a cabo todo o proceso creativo dende elexir as obras ata facer vestiarios e decorados. Que ben nos viñeron os cartóns do material de Polos Creativos!

Agardamos que as gocedes tanto como o fixeron elas e eles no escenario. Abrimos o pano!

VIVA O TEATRO

A MELLOR SOPA DO MUNDO