try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
CEIP de Rebordáns
Educación para o futuro, presente no rural de hoxe.

Steam

OS PEQUES DO COLE TAMÉN FIXERON POLOS CREATIVOS!

Ola, familias!

Algúns pensaredes que iso dos Polos Creativos so é cousa de maiores. Pois non. Os nenos e nenas de 3 e 4 anos demostraron científicamente que, non só poden facer Polos Creativos senón que os gozan a tope!

Aquí van algunhas fotos das primeiras sesións con el@s:

Recibimos o carné de explorador@s para as nosas misións. Puxémoslle o nome con moitas ganas de pegar todas esas xemas preciosas!

Aprendemos a orientarnos espacialmente seguindo flechas, arriba, abaixo, dereita, esquerda...Xa conseguimos a primeira misión!

  Grazas ao aprendido guíamos aos scornabots a cada un das personaxes de Ruby e os seus amigos.


E máis fotos doutras cousiñas que fixemos...

Continuará... 

PRÓXIMA APERTURA DO NOSO SUPERMERCADO!

Ola, familias!

Tal e como prometimos contámosvos a última hora sobre o noso supermercado: Carrefurdáns!

O alumnado de 4º de Primaria aproveitou os Polos Creativos para facer o folleto do súper coas mellores ofertas. Estade atentos e atentas a estes prezos. Son immellorables!

CONTINUARÁ...

UNHA SESIÓN DE FOTOGRAFÍA MOI ESPECIAL

Ola, familias.

Cada vez está máis cerca a graduación do alumnado de 6º de infantil e primaria. Que rápido crecen!

Pois ben, estes días as profes andiveron a facer as fotos para as orlas. Pero os nenos e nenas de infantil quixeron aproveitar para converterse en fotógraf@s e manexar a cámara, o trípode e o aro de luz de Polos Creativos como auténticos profesionais. 

Xulgade vós mesm@s! Pero quedaron requeteguap@s!

Continuará...

FALADOIRO NO CORREDOR

Ola, familias

As profes comezaron a poñer en práctica o aprendido na formación de Plotter. Decidiron acondicionar unha parte do corredor do primeiro piso do cole e convertelo nun Faladoiro. Cada vez na educación ten que estar moi presente, tal e como se recolle na lexislación vixente, a EDUCACIÓN EMOCIONAL.

A educación emocional consiste en que os nenos e nenas aprendan a expresar o senten. O que senten cando están tristes,  frustrados, asustados,cando se enfadan, cando se emocionan.

Parece fácil eh? O difícil é resolver conflictos, controlar esas emocións e poñerlle palabras ao que sentimos. 

Este recuncho é para iso. Poden usalo o alumnado entre eles ou cos profes. Ata o momento é un lugar no que apetece estar. Só queda usalo e disfrutalo.

Ah! E non esquezades que na nosa Tepoteca temos un montón de títulos que nos axudarán a crecer emocionalmente.

CONTINUARÁ...

ELECCIÓNS 2023

Ola, familias.

Explicar aos nen@s o mundo que lles rodea é un modo fantástico de que aprendan e comprendan a súa realidade.

O proxecto do supermercado, no que traballan 2º e 4º, comezou cunhas eleccións como as que teñen lugar hoxe en Galicia nos nosos concellos.

Tiñan que votar o nome do supermercado de forma democrática.

O cartel electoral e a papeleta:

O día das votacións o alumnado de 2º e 4º acudiu ás urnas masivamente.

A sorte estaba botada (nunca mellor ditoRisa)

O reconto das papeletas contou cun presidente de mesa e cunha secretaria, tal e como recolle o regulamento electoral.

Xa temos resultados, o nome gañador foi: CARREFURDÁNS.

E tamén fixeron o nome co logo.

Seguiremos informando do avance do noso supermercado no que traballaremos activamente as matemáticas, as ciencias naturais e sociais, o vocabulario en lingua galega... dun xeito SÚPER-motivador.

CONTINUARÁ... 

MONTAMOS O NOSO PROPIO PORTÁTIL

Ola, familias.

É necesario desenvolver o pensamento computacional. Para iso, puxemos as gafas da imaxinación adiantamos o reloxo 20 anos e convertemos ao noso alumnado en enxeñeir@s informáticos que tiñan que deseñar un portátil nunha empresa.

Coñecemos o que ten por dentro un ordenador no papel e na realidade.

(www.helloruby.com)

Mostran orgullos@s os seus deseños

Continuará...

TIC, TAC, TIC, TAC...XA QUEDA MENOS!

O alumnado de 6º xa está con derradeiros retallos da súa creación cinematográfica. Esteredes comigo en que estamos desexando vela. Xa queda menos, un pouquichiño de paciencia.

Continuará...

ENTRE BAMBALINAS - REBORDÁNS, CÁMARAS, ACCIÓN!

Ola, familias.

En plena rodaxe coa aula de 6º vén á nosa memoria a gravación que fixemos hai uns meses co grupo de 5º do vídeo promo do noso colexio.

Mirando ás fotos que fixemos cremos que paga a pena mostrar o que ocorría por detrás, "entre bambalinas"

Porque na viaxe, non só é importante chegar, senón gozar co percorrido. E só hai que ver as fotos para decatarse que eles e elas o gozaron.

Organización da rodaxe:

 Gravando as esceas con croma

 Descansando un pouco...

 As profes orgullosas do traballo do alumnado

 Dentro vídeo!

CONTINUARÁ...

UNHA CLASE DE FÍSICA: MOVEMENTO E FORZAS

Ola, familias.

Se nos falan de física, a maioría de nós botamos a man á cabeza lembrando aquelas clases de EGB onde tiñamos que resolver problemas que nos facían suar.

Aquí tedes a est@s atrevidos, que nesta sesión manexaron conceptos como: planos inclinados, forzas, palancas, movementos...

Aprenderon que son as instrucións e para que serven.

Aprenderon que non precisamos de pilas si usamos as forzas adecuadas para obter movemento.

Aprenderon que se traballamos en equipo é máis doado alcanzar un obxectivo.

E ademais... pasárono de marabilla construíndo cos LEGOS de Polos Creativos.

CONTINUARÁ...

APRENDENDO SCRATCH_ PROGRAMACIÓN

Ola, familias.

Para "falar" cun ordenador é necesario coñecer a súa linguaxe, é dicir programación. Así que comezamos por aprender que hai diferentes linguaxes de programación, e que este ano imos aprender, a máis sinxela, Scratch.

No segundo e terceiro ciclo, adicámonos este curso a aprender programación con Scratch, chamado Scratux, na nosa maqueta Abalar. O Scratch consiste en crear códigos a base de bloques (instruccións) que nos permitirán dende crear presentacións animadas ata crear sinxelos videoxogos.

Pero unha das cousas máis interesantes, do Scracht é que nos vai permitir manexar moito do material de Polos Creativos. Crear e programar robots, usar tarxetar intelixentes (Makey-makey ou Microbit), facer música co ordenador ou ata manexar os movementos das nosas construcións de Lego.

Comezaron polo máis sinxelo, que era mover unha letra:

E cando rematou o segundo trimestre xa faciamos historietas animadas cunha personaxe.

CONTINUARÁ...

Distribuir contido